יום שני, 12 ביולי 2010

הסרת איפור והישרדות בקיץ

אחרי העדרות ארוכה עקב חוסר עניין כללי בחיים אני עושה קאמבק עם 2 קלאסיקות מודרניות (שלא לומר רטרו עצבני) מבית היוצר של LANCOME. לפני שאני מתחילה אני חייבת לציין שאני לא חסידה גדולה של החברה. לא בתחום האיפור ולא בתחום הטיפוח. כמעט ואין לי מוצרים של לנקום. מוצרי הטיפוח שלהם מגרים את העור שלי משום מה ומוצרי האיפור שלהם פשוט לא עושים לי חשק לקנות אותם. אבל ישנם שני יוצאי דופן, שאני משתמשת בהם שנים על גבי שנים ולא משנה כמה פעמים ניסיתי להחליף אותם תמיד חזרתי אליהם עם הזנב בין הרגליים.

הראשון הוא בין מסירי האיפור הדו פאזי הראשונים בשוק - Bi Facil. מדובר במסיר איפור שמיועד לאיזור העיניים ויש בתוכו שני חלקים. בעצם חציו על בסיס מים וחציו על בסיס שמן. לכל חצי יעוד אחר. החצי השומני מסיר את האיפור והחצי על בסיס מים מרענן ומלחח את העור (לפחות זה מה שכתוב באתר החברה, אל תתבעו אותי).
מדובר במסיר איפור מעולה. שמתמודד בגבורה עם כל מסקרה סוררת או אייליינר שלא רוצה להיפרד מהעפעף. הוא מאוד נעים על העור ואינו משאיר הרגשה שומנית או "עננה" בתוך העין.
מה שכן הוא יקר. מצד שני אם החיים היו מושלמים הייתי נראית כמו בר רפאלי ולא הייתי צריכה לאפר את העיניים שלי בכלל...
בכל אופן, צריך לקחת בחשבון שצריך ממש מעט ממנו על מנת להסיר בצורה אפקטיבית את האיפור ולכן, לי לפחות, הוא מספיק להמון זמן.


המוצר השני מבית LANCOME שאני לא מסוגלת להיגמל ממנו גם לא תחת איומי אקדח הוא הדאודורנט המעולה שלהם Bocage. אני משתמשת בדאודורנט הזה כבר שנים וכל פעם שמישהו נוסע לחו"ל מזמינה סטוקים. מדובר במוצר לא מתוחכם במיוחד. לא מינרלים, לא קריסטלים, לא מבשל ולא עושה קפה. אבל מה, אין ריח של זיעה. Zero, נאדה, גורנישט - אין!
יש לו גם כמה חסרונות (כמו שכבר ציינתי למעלה, החיים לא מושלמים), אם לא מחכים שהוא יתייבש לפני שמתלבשים הוא יכתים בגדים כהים (כן, כן... אמרתי לכם שמדובר במוצר רטרו). כמו כן, הוא לא מונע הזעה, הוא רק מונע את הריח. מכיוון שלי אין בעיות מיוחדות בתחום זה מספק אותי בהחלט.
לסיכום, דאודורנט שעושה פעולה אחת בלבד אבל הוא עושה אותה ממש ממש טוב (ובמחוזותינו זה לא מעט).
אין ריח של זיעה ולא משנה מה אני עושה באותו יום (מי כבר ישמע מה אני עושה, אני האדם העצלן ביותר עליי האדמות נראה לי). כמו כן, הריח שלו עצמו הוא מאוד מאוד עדין ונקי, כמו של סבון. מה שכן, אני חייבת לציין שהוא סובל מתסמונת של המוצר הקודם וגם הוא יקר באופן מחליא, אבל אני מכורה, אין מה לעשות. עוד מעט אתחיל לגנוב מהארנק של בעלי ולמכור דברים מהבית בשביל לממן את הרגלי הטיפוח שלי.

בגדול מדובר בשני מוצרים שהם לא חובה ואני מניחה שעם הטכנולוגיות של היום בוודאי יש מוצרים לא פחות טובים במחירים נוחים יותר. אבל אתם יודעים Old habits, die hard.

צ'או!

3 תגובות:

  1. כמו שמשקיעים זמן, השקעה והנאה בבחירת מוצרי האיפור עצמם והשימוש בהם - כך צריך לעשות גם במוצרי הסרת האיפור - אין לזלזל בהם, הם חשובים מאוד!

    השבמחק
  2. רציתי לדעת אם יש מסיר איפור לעור רגיש במיוחד. בגלל העור הרגיש שלי אני משתמשת באיפור אורגני ואני מחפשת מסירי איפור שלא יגרו לי את העור. יש לך המלצה?

    השבמחק
  3. ממש חשוב לנקות את הפנים ממוצרי האיפור

    השבמחק