יום שני, 28 ביוני 2010

טוב... אז החלטתי לוותר על החלום להפוך לתופעה בינלאומית ולכן אני חוזרת לעברית. ממילא לא היו לי כמעט קוראים מארצות אחרות (אנטישמים כולם...).
בכל אופן, היה לי קשה להביא את עצמי לשים עוד פוסט מכיוון שבימים האחרונים אני עסוקה בלהיות עצלנית ובלראות שידורים חוזרים של "בית הבובות". מה שגרם לי לתהות איך זה שאני תמיד רואה ומתלהבת מדברים הרבה אחרי כולם? כמעט אף פעם לא יוצא לי לראות סדרה בזמן שהיא משודרת אלא תמיד בשידורים חוזרים הזויים שיש מאוחר בלילה (כמו "דקסטר" - למשל). דוגמא קלאסית, רק אתמול ראיתי את "מלהולנד דרייב", הסרט מלפני מיליון שנה בערך שכולם התלהבו ממנו עמוקות. קודם כל, לא הבנתי אותו בכלל!! ובאמת שאני לא נעל... באמת באמת. והוא גם היה נורא משעמם והסוף היה ממש אידיוטי, בעיקר לאחר שמצאתי הסבר באינטרנט על העלילה. בזבוז של שעתיים וארבע עשרה דקות מחיי שאני לא אקבל חזרה מדייויד לינץ', במאי הסרט. אני חושבת שצריך להכניס חוק שמאפשר לתבוע יוצרים של סרטים לא מובנים ומשעממים במיוחד על בזבוז זמן הציבור. כאילו באמת! כמה פעמים הלכתם לסרט בעקבות טריילר או ביקורת מעניינים והסתבר שנחתתם לתוך ביצת בזבוז זמן וכסף? לי זה קרה הרבה פעמים. אם היה אפשר לתבוע אנשים על זה שהטריילר יותר מעניין מהסרט תחת הסעיף פרסום שקרי, זה לא היה קורה! ועוד משהו, שמתם לב שבכל הטריילרים יש את אותו הקריין? אני מריחה קונספירציה..

ובחזרה למטרה שלשמה התכנסנו כאן.

היום הביקורת היא על מוס/קרם ניקוי לפנים של חברת BIOTHERM ששמו בישראל:
Biosource - Hydra mineral cleansing Softening Mousse
והוא כמובן, ורוד וחמוד! איך לא?

המוצר הספציפי הזה מיועד לעור יבש. בסדרה שך ביוסורס יש גם מוצר מקביל לעור רגיל/מעורב והוא נקרא: Foaming Invigorating Cleansing Water. והוא בא בבקבוק משאבה בצבע ירוק. מכיוון שהעור שלי יותר נוטה ליבש מאשר לרגיל, קניתי את החמוד הורוד.

המוצר מגיע בטיובה של 150 מ"ל והוא מאוד נוח לשימוש מכיוון שיש שליטה טובה על כמות החומר היוצר. אומנם הם קוראים למוצר מוס אבל לדעתי הוא מן הכלאה בין מוס לקרם מאוד סמיך ועשיר. בכל אופן, במגע עם מים הוא מתחיל להקציף טיפה ואין צורך בהרבה מהחומר בשביל לנקות את הפנים.

הריח הוא עדין ונעים. ריח נקי כזה. הוא לא מייבש את העור ומנקה אותו די טוב.
חשוב לציין כי המוצר הזה לא מתאים להסרת איפור, האמת הוא די גרוע בזה.

בגדול מדובר במוצר באיכות טובה, שמשאיר את העור די לח וללא סימנים של יובש אבל אני לא יכולה להגיד שמדובר במוצר מעולה, כי בתכלס גם סבון הפנים של Dove עושה את אותה העבודה, בחצי מחיר.

שבוע טוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה