יום חמישי, 29 ביולי 2010

צלליות או לא להיות

בכל אופן, אחרי שסיימתי לשפוך את חמתי על כל העולם ואחותו, אני חוזרת למטרה שלשמה התכנסנו כאן - ביקורת מוצרים.
לפני הכל, גילוי נאות, מדובר בצללית אחת ולא כמה. כתבתי "צלליות" כדי שיתחרז וייצור כותרת שנונה ומשעשעת (ממש..).

מדובר ב - Quick Eyes Cream Shadow של חברת קליניק. אני מאוד אוהבת את קליניק. המוצרים שלהם איכותיים ולא מתיימרים. אני אוהבת את האריזות הפשוטות והעובדה שאין למוצרים ריח. לי יש את הצללית הזאת בגוון Sparkling Nude שזה גוון עור עם נצנוץ מאוד מאוד עדין. בכל אופן מדובר בצללית במרקם קרם שבאה במארז דמוי ליפגלוס עם מברשת כמו של ליפגלוס.

ההנחה של הצללית מאוד מאוד נוחה. פשוט מוציאים את המברשת שמים על העפעף את הכמות הרצויה ומטשטשים עם האצבע. הצצלית מתקבעת די מהר וחוזק הצבע נשלט ע"י בנייה.

אני ניסיתי להשתמש בצללית הזאת כבסיס (בגלל הצבע הנייטרלי שלה) ואני חייבת לציין שהיה לא ממש קל
לטשטש מעליה. זה החסרון היחיד שמצאתי עד כה.

עם 15% הצללית עלתה פחות מ - 100 ש"ח.


באותה קניה גם קניתי סומק של קליניק בגוון Bashful Blush. חיפשתי סומק בגוון אפרסק (ורודים יש לי מספיק, תודה רבה)
וננעלתי על הסומק מהסדרה החדשה שלהם, בעיקר בגלל הפרח בפנים. אבל הדיילת המאוד נחמדה (הניגוד המוחלט לדוגמא בפוסט הקודם) שיכנעה אותי לנסות סומק אחר שהתברר כמעולה. מדובר בסומק בגוון אפרסקי עדין עם מעט שימר. מאוד נוח להניח אותו ולשלוט בעוצמת הצבע. ניסיתי להשתמש בו עם המברשת האלכסונית שמצורפת אליו וזה לא ממש הלך (קטנה מדי).

אני יכולה להגיד בלב שלם שאני ממש ממליצה על שני המוצרים האלה. הם עמידים, צבעים יפים ומחירים סבירים.



תגובה 1:

  1. היי!
    אני גם מאוד אוהבת את מוצרי האיפור של קליניק.
    יש לי גם את אותה הצללית ב-sparkling nude ואני מתה עליה. מצאתי שאם אני רוצה לטשטש עליה - צריך לשים כמות ממש קטנה, רק בשביל הבסיס. מסכימה שזה קצת קשה כי יש בה טיפה שימר, אבל התוצאות מספקות אותי לגמרי.

    אף פעם לא ניסיתי את הסמקים שלהם, אבל בהזדמנות אלך לבדוק, כי מזמן קציתי גוון ורוד אפרסקי.

    השבמחק