יום רביעי, 1 בפברואר 2012

שגרת האיפור שלי

כבר כתבתי פוסט בו פירטתי את שגרת טיפוח הפנים שלי ולכן עכשיו אני אפרט על שגרת האיפור היומיומית שלי. לאחרונה החלטתי לדבוק במינימליזם ולכן אתן תראו שרשימת המוצרים אינה ארוכה במיוחד. כשאני מתאפרת לעבודה ביום יום אני כמעט אף פעם לא שמה צלליות או אייליינר, היילייטר, הצללות וכו'.
זו רשימת ה - Must שלי. בלי זה, אני לא יוצאת מהבית:

מייק אפ פודרה - Mat Lumiere Luminous Matte Powder של Chanel. כתבתי כבר שמייק אפ פודרה היה מן תגלית עבורי בשנה האחרונה ואני שמחה לבשר שאני דובקת בקונספט. מדובר במייק אפ פודרה נהדר! נשאר לאורך זמן, לא מייבש, נותן גימור טוב לעור, כיסוי בינוני - בקיצור כל מה שבחורה רוצה! כמו כן, מייק אפ פודרה הרבה יותר קל להנחה מאשר מייק אפ נוזלי ולכן גם חוסך זמן בבוקר.

סומק - אני אוהבת לגוון בסמקים, אבל באלה אני משתמשת הכי הרבה:
  • Sugar Bomb של Benefit. הסומק הבלתי נגמר. יש לי אותו כבר שנתיים וגם אחרי שימוש די אינטנסיבי הוא אפילו לא מראה סימנים של להגיע לחצי. הסומק מחולק לארבעה גוונים שאפשר לשחק איתם. אני לא טורחת, אלא מערבבת את המברשת בפנים ומה שיוצא יוצא (הגרסה שלי למשפט: Living on the edge). הגוון שמתקבל הוא ורדרד עם שימר מאוד מאוד עדין. מומלץ. 
  • Blushing Blush Powder Blush - # 101 Aglow של Clinique. מדובר בצבע אפרסקי חם עם שימר קצת יותר נראה לעין מאשר בסומק הקודם. גם כאן, הפיגמנט ממש טוב מה שעושה את הסומק חסכוני. היתרון שלו על פני הסומק של Benefit הוא שהאריזה שלו יותר מתאימה לנשיאה בתיק.

 עפרון לגבות - Natural Eyebrow Pencil - # GY901 Natural Black של Shiseido. לפני שאני מספרת על המוצר עצמו, אני חייבת לציין שחברת Shiseido, באופן מפתיע, מאוד underestimated בישראל. נדיר מאוד שאני רואה בבלוגוספירה משהו על החברה הזו, וחבל. מדובר במוצרים מאוד איכותיים (יש לי כמה מוצרים של שיסיידו) שאני ממליצה לנסות (בזמן מבצעים או מסטרוברי, כמובן). ולענייננו, ניחנתי בעור בהיר ושיער שחור. אבל מה? הגבות שלי קצת דלילות מה שהופך אותן למאוד חיוורות ביחס לשיער ולכן אני חייבת להיעזר בעפרון. אני מעדיפה עיפרון מפני שאני אוהבת את המראה המצויר והמודגש וגם כי אין לי כוח להתעסק כל צלליות ומברשות. העיפרון המדובר מאוד מוצלח, בעיקר בגלל הצבע שלו שהוא מן אפור בהיר כזה שעוזר להגיע לתוצאה טבעית יותר מאשר עפרונות כהים יותר. הוא מאוד חסכוני אם משתמשים בו במתינות והוא עמיד בטירוף.

מסקרה - יש לי אוסף נרחב מאוד של מסקרות. האהובות עליי ביותר:
  • כשאני משתמשת במעגל ריסים אני שמה את Perfect Mascara Defining Volume של Shiseido. מדובר במסקרה שהיא סוג של בטון ולכן העיגול של הריסים לא צונח במהלך היום. זה קצת כאב ראש להסיר אותה בערב. אבל אפקט ריסי הבובה במהלך היום, כל כך שווה את זה!!
  • אם אני הולכת על המראה הטבעי יותר אני אוהבת להשתמש ב - Hypnose של Lancome. אבל ב - Hypnose המקורית ולא בתועבות האלה שהם ייצרו אח"כ.
שפתון/ליפ גלוס - אני לא ממש נאמנה למוצר אחד בקטע הזה ולכן כל יום אני מגוונת:

  • Volume Lipstik של PUPA - אני משתמשת בגוון 100 שהוא ניוד חם. אני כבר כתבתי על השפתון הזה ואני שמחה לבשר שאני עדיין מאוד נהנית ממנו. יש לו גימור טבעי ויפה. הוא רך, קרמי ומלחח את השפתיים.
  • ליפסטיק של איל מקיאג' בגוון Misty Rose - גוון ניוד ורוד מאוד מאוד יפה. גימור קטיפתי, מריחה נוחה ועמידות יחסית מרשימה לשפתון מהסוג הזה (דהיינו, שאינו עמיד).
  • Juicy Tubes של Lancome - אני לא חושבת שיש מישהי בעולם שלא מכירה את המוצר הנהדר הזה מבית Lancome. מדובר בשפופרות לחיצה קטנות שמלאות בגלוסים בריחות פירותיים. יש לי כמה צבעים ואני לא באמת מבדילה ביניהם כשהם על השפתיים (חוץ מהריח), ולמרות זאת אלה גלוסים כיפיים לאללה!



זהו. כמו שאמרתי, מדובר בשגרה מאוד מופשטת ומקוצרת ליום יום. ומה שגרת האיפור היומיומית שלכן?

6 תגובות:

  1. אהבתי את הפוסט שלך, ברור, לא עמוס, אך בחירות טובות.
    מאט לומייר אחד המייקאפ פורה הטובים היותר שנתקלתי בו, שימש אותי תקופה ארוכה, עד שהפסיק לכסות את הפיגמנטציה שהחריפה (רנתי את הקופסא בפעם הראשונה ואח"כ מילויים)

    מסכימה איתך, אין כמו ההיפנוז המקורית.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגבי פיגמנטציה, לאחרונה התחלתי לעשות איזה טריק של להשתמש במייק אפ נוזלי עם כיסוי קל (כמו Healthy Mix Serum של בורז'ואה) ולהשתמש בשאנל כפודרה מקבעת. זה נותן כיסוי יותר טוב משאנל לבדו וגם עמיד "אחושרמוטה" - תנסי זה יכול להיות פתרון בשבילך.

      מחק
  2. ה SUGAR BOMB של בנפיט מהמם. אני משתמשת בו בעיקר כתוספת הארה לסומק, ותמיד מקבלת מחמאות כשאני איתו.
    מסכימה איתך לגבי ההיפנוז של לנקום. המקורית היא המוצלחת מבין כל אלו שבאו אחריה ואני אוהבת אותה מאוד

    השבמחק
  3. היי אהבתי את הפוסט. שאלה: איך משיגים את הסומק של SUGAR BOMB?

    השבמחק
    תשובות
    1. קניתי אותו בספורה בברצלונה אבל אני יודעת ש - Benefit שולחים לארץ. יש מצב שאולי אפשר להזמין את הסומק הזה מאיביי או מסטרוברי.

      מחק