יום שבת, 3 בדצמבר 2011

November Favorites

מכיוון שאני האדם הכי לא מקורי ביקום וסוג של "קוף אחרי בן אדם" גם אני אתחיל לעשות פוסטים של מוצרים אהובים לפי חודש. אני גם בן אדם מאוד לא עקבי, ולכן לא הייתי בונה לראות כל סוף חודש פוסט כזה, אם הייתי במקומכם...

Sensuous Nude - של אסתי לאודר

פעם, כשהייתי צעירה ויפה, תיחזקתי צי מרשים של בשמים. כל יום - יומיים הייתי שמה בושם אחר. עם הזמן התאווה לבושם חדש כל יום קצת נרגעה והייתי נאנמנה לכמה בשמים עיקריים. לאחרונה התחשק לי ריח חדש. שוטטתי במשביר ודגמתי מבחר רב מאוד של ריחות (בערב, כשחטפתי מיגרנה, קיללתי את עצמי). היו הרבה בשמים נעימים (דיור, ארמני, דולצ'ה וגבאנה) אבל ברגע שהרחתי את הבושם הזה, נשבתי בקסמו. 
לפני שאני ממשיכה לגבי הבושם, הופתעתי שזה היה בושם של אסתי לאודר, כי אפילו לא ידעתי שהם מייצרים בשמים. באופן כללי אני קלולס למדי לגבי החברה הזאת. המוצר היחידי שלהם שאני מכירה זה הדאבל וור וגם זה מבלוגים אחרים. הסטנד של החברה הזאת פשוט לא מושך אותי לבוא אליו. הוא נראה זקן משהו.. אבל העיצוב של בקבוק הבושם הזה הוא מהמם בפשטותו וביופיו.


לדעתי באמת מדובר בריח קסום. זו הפעם הראשונה שבאמת מרגישים שהשם של הבושם תואם את הריח שלו. סליחה, אני מתקנת את עצמי, יש עוד בושם ששמו תואם את ריחו וזה הבושם Poison שמריח כמו ליצ'י עם ציאניד...
בקיצור, השם של הבושם הוא "עירום חושני" ואכן יש לו ריח של עירום. אני לא יודעת איך להסביר את זה אבל מדובר בריח שיש בו תווים של וניל אך הוא אינו מתוק והוא פשוט מריח כמו גוף נשי חושני. אני פשוט מאוהבת בו.

Illusion D'Ombre - Chanel

צלליות חדשות מבית שאנל. לי יש את הגוונים Illusoire (האמצעית בטור הימני) ואת Emerveille (האמצעית בטור השמאלי). את השנייה לא יצא לי לנסות יותר מדי. אבל על הסגולה אני חורשת ימים כלילות. בעיקר ימים, כי בשעה 21:00 אני כבר נוחרת על הספה בסלון (אם אתם סובלים מנדודי שינה, תעשו ילד. זה סוג של פתרון פלא לבעיה הזו). מדובר בצללית קרמית בגוון סגול עמוק עם קצת שימר. צללית סופר איכותית שלא זזה כל היום מהעפעף (אני לא משתמשת בשום פריימר), מטשטשת בקלות ויורדת בקלות עם מסיר איפור עיניים. לדעתי מדובר במוצר מעולה (כרגיל) מבית שאנל ואם היה לי את הכסף הייתי רוכשת את כל הסדרה. או לחילופין, נוטשת את בעלי והילדה ובורחת עם דוגמן תחתונים ברזילאי לפלמה דה מיורקה - עוד לא החלטתי.

E35 - Sigma - מברשת טשטושים לעיניים

כבר הזכרתי את המברשת הזו בפוסט המברשות שלי. אבל רק עכשיו אני מבינה כמה המברשת הזו שימושית. אומנם היא מוגדרת כמברשת לטשטושים, אבל אני משתמשת בה גם להנחת צללית ולא רק לטשטוש. אני חושבת שזו מברשת חובה עבור כל אחת שמשתמשת בצלליות (לא חייבים לקנות בדיוק את המברשת הזאת, אלא מברשת דומה בצורה. כמעט כל חברת איפור שמכבדת את עצמה מחזיקה בארסנל שלה מברשת טשטושים). מבחינתי היא עברה את המבחן הכי קשה אצלי - המברשת הזו היא אחד מהדברים הבודדים שאני משתמשת בהם כמעט יום יום.


סרום ויטמין C - חברת תפוח

על הסרום הזה המליצה לי המניקוריסטית שלי, שהיא גם קוסמטיקאית. היא נתנה לי דוגמית ויצא לי לנסות אותו כ - 3 ימים בבית לפני שקניתי אותו. מדובר בסרום עם ויטמין C ו - E. ולמרות שאין לו אריזה יוקרתית ושם צרפתי ארוך, מדובר במוצר מאוד מוצלח.
ויטמין C חיוני בתהליך ייצור קולגן. אני לא בדיוק יודעת מה זה, אני רק יודעת שזה משהו שמזריקים כחלק מטיפולים קוסמטיים ולכן יש מצב טוב שאני רוצה את זה בעור שלי. מצד שני, הרבה מזריקות בוטוקס - בוטולין זה רעלן משתק.
ויטמין E נלחם ברדיקלים חופשיים (מה שזה לא יהיה) והוא מונע חמצון (שזה כנראה טוב...).

לסרום יש ריח מאוד נעים של סוכריה. בהתחלה המרקם השומני שלו מאוד הרתיע אותי (אני שונאת שמנים) אבל שמחתי לגלות שהוא נספג יחסית במהירות (בערך 3 דק' לספיגה מלאה) ולא משאיר תחושה שמנונית. פלוס נוסף ומפתיע זה שהסרום משמש כבסיס נפלא למייק אפ. המייק נמרח עליו כמו חמאה והסרום תורם לתחושה של לחות על העור.
אני לא חושבת שזה סרום שיתאים לבעלות עור בעייתי (יבש מאוד, שמן וכו') אלא לבעלות עור שהוא בסה"כ הכל בסדר ורוצות קצת בוסט של לחות.

טוב, אלה היו המוצרים הבולטים של חודש נובמבר שרציתי לכתוב עליהם. אני מקווה שאני לא אשכח לעשות פוסט דומה בתחילת ינואר ועוד יותר מקווה שיהיו לי "תופינים" חדשים לכתוב עליהם.


4 תגובות:

  1. הויטמין C הזה נשמע נורא טוב. בטח עוד מוקדם לגילי, אבל החורף היבש הזה צורב לי את האפידרמיס עד דמעות.

    השבמחק
  2. אני מאוד אוהבת את ה-E35 ואת ה-Illusoire...
    הסרום גם נראה מעניין :)

    השבמחק
  3. ליצ'י עם ציאניד!!!
    ענקית:-DDD

    השבמחק
  4. היי, איפה אפשר להשיג את הסרום של תפוח? הדיילת בסופר פארם הסתכלה עליי בעיני עגל כששאלתי על מוצרים של תפוח. (הם מכירים רק את המוצרים לציפורניים)

    השבמחק