יום שבת, 10 בדצמבר 2011

I Heart iHerb!

iHerb זה אתר קניות אונליין שבסיסו בארה"ב. באתר אפשר למצוא הרבה מאוד תוצרת אורגנית, מזון תינוקות (גרברים שאין כאן, למשל), תוספי מזון וויטמינים, מוצרי ניקוי אקולוגיים ובלתי רעילים וכמובן, קוסמטיקה ואיפור.
ממעבר זריז במחלקת הקוסמטיקה ראיתי שמדובר בחברות שאינן מנסות על בע"ח ומוצריהן אינן מכילים מרכיבים מן החי. כמו כן ברוב המוצרים שבדקתי אין או שיש מעט מאוד מרכיבים בעיתיים (אלכוהול, פרבנים, SLS, וכו').
עלות המשלוח באתר נעה בין $4 ל - $6 (תלוי בסכום הקניה ובמשקל). ישנה הגבלה של 4 פאונד (בערך 2 ק"ג) למשלוח.
בסל בקניות שלכן אתן יכלות בקלות לעקוב אחר משקל החבילה על מנת לא לחרוג. כמו כן, יש אפשרות מאוד נוחה להזמין שוב הזמנות שלמות ולשלב בין מוצרים מהזמנות קודמות. 
חשוב לציין שהאתר עובד רק עם כ"א ולא עם פייפאל. אני הזמנתי משם כבר פעמיים ושתי החבילות הגיעו תוך שבוע - שבוע וחצי, שלמות ובריאות.

חשוב: אם אתן מזמינות מהאתר הזה, בזמן צ'ק אאוט תכניסו את הקוד שלי JIG030, הוא יתן לכן הנחה של $5 בקנייה ראשונה (מה שבעצם יהפוך את המשלוחל לחינם).

אז יאללה, נתחיל בסקירת המוצרים שקניתי:

1.  Giovanni, Root 66, Max Volume Conditioner - מרכך בריח פירותי קל שמבטיח להעניק נפח לשיער.
עלות: $4.93
החברה אינה עושה ניסויים בבע"ח (לפי PETA).

רשימת המרכיבים:
Aqua (Purified Water), **Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice, Soyamidopropalkonium Chloride, Cetrimonium Bromide, Cetearyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Panthenol (Pro-Vitamin B5), Citric Acid, Polyquaternium 7, *Mangifera Indica (Mango) Fruit Extract, *Actinidia Chinensis (Kiwi) Fruit Extract, Caroca Papaya (Papaya) Fruit Extract, *Equisetum Arvense (Horsetail) Extract, Phenoxyethanol, Natural Fragrance.
* Certified Organic by Guaranteed Organic Certification Agency
** Certified Organic by Quality Assurance International

התרשמות שלי: במרכך הזה אין סיליקון ולכן התחושה למי שרגילה למרככים רגילים, תהיה בהתחלה מוזרה כי בזמן החפיפה השיער לא יהיה חלק כמו שהיא רגילה. המרכך עושה את העבודה שלו, הריח שלו קצת מוזר אבל אחרי החפיפה לא מרגישים אותו בכלל. על פניו נראה שהוא כן מעניק לי קצת נפח ויש הרגשה שהשיער פחות שומני אחריו.
האם אקנה שוב: סיכוי טוב שאקנה שוב כשיגמר או אולי אנסה את המרככים האחרים של אותו מותג.

2. MyChelle Dermaceuticals, All In One,Trail & Travel Set, Sensitive Skin, 11 Piece Kit - ערכת טסטרים של החברה, לעור רגיש. יש שם 2 סרומים, שני מוצרי ניקוי לפנים, מסכה מלחחת, קרם עיניים, קרם מסנן קרינה וכמה קרמים לפנים.

עלות: $20
החברה אינה עושה ניסויים בבע"ח ומוצריה אינם מכילים מרכיבים מן החי (לפי אתר החברה).
מרכיבים: אני לא אצרף את כל המרכיבים אבל באתר החברה מצויין שאין במוצרים שלם פרבנים, חומרים משמרים אחרים, שמן מינרלי, צבעים ובשמים מלאכותיים ועוד כל מיני קקות.

התרשמות שלי: הערכה ממש לא מצאה חן בעיני ואני מאוד מתחרטת שבזבזתי עליה 20 דולר. לי המוצרים שלהם לא התאימו בכלל.

 האם אקנה שוב: לא!

3. Alba Botanica, Aloe & Green Tea Oil-Free Moisturizer - קרם לחות עם בסיס אלוורה ותה ירוק.

עלות: $12.17
עפ"י אתר החברה, המוצרים מכילים מרכיבים צמחוניים בלבד ואינם מנוסים על בע"ח.
מרכיבים: Purified water, vegetable glycerin, octyl palmitate, caprylic/capric triglycerides, cetearyl alcohol, glyceryl stearate, organic aloe barbadensis leaf juice, tromethamine stearate, glyceryl monolaurate, dimethicone, organic extracts of camellia sinensis (green tea) leaf, centella asiatica (gotu kola) and cucumis sativus (cucumber) fruit, tocopherol and tocopheryl acetate (vitamin E), hyaluronic acid, panthenol (pro-vitamin B5), allantoin, extracts of carica papaya fruit and zingiber zerumbet (awaphui), sodium PCA, xanthan gum, phenoxyethanol and fragrance.


התרשמות שלי: תמורה מצוינת למחיר! קרם מלחח מאוד עם ריח עדין של אלוורה. אני משתמשת בו כבר כמה ימים ואני ממש מרגישה את ההבדל. צבע הפנים השתפר, נעלמו קילופים קטנים של יובש והמייק אפ יושב הרבה יותר טוב על העור.
שימו לב, הקרם הזה לא מתאים לבנות עם עור מאוד יבש או שמן (לדעתי) מפני שמצד אחד הוא לא מאוד עשיר ומצד שני הוא קצת שומני.

האם אקנה שוב: בהחלט!

4. Queen Helene, Grape Seed Extract, Peel Off Masque - מסכה על בסיס זרעי ענבים. המסכה מבטיחה ניקוי של נקבוביות, החלקת קמטים ומתן צבע חי לפנים.

עלות: $3.83

החברה אינה מבצעת ניסויים בבע"ח (לפי PETA).
מרכיבים: Water (Aqua), Alcohol Denatured, Polyvinyl Alcohol, Propylene Glycol, PEG-75, Grapeseed Extract, Glycerin, PPG-12-PEG-65 Lanolin Oil, Benzophenone-4, Disodium EDTA, Diazolidinyl Urea, Fragrance (Parfum), Ext. Violet #2 (Cl #60730), Red #33 (Cl #17200). 

התרשמות שלי: כשפתחתי את השפופרת הופתעתי משני דברים: האחד, המסכה מריחה כמו "טרופית". השני, המסכה היא במקרם ג'ל. הג'ל הוא שקוף ומאוד דביק. שמים שכבה עבה על כל אזור הפנים והצואר (נמנעים מעיניים ואזורים עם שיער - אחרת מקבלים מסכה ושעווה בטיפול אחד). מחכים ע שהמסכה מתייבשת לחלוטין ומקלפים אותה מלמטה למעלה.
פעולת הקילוף הייתה כיפית מאוד אבל מעבר לזה לא שמתי לב למשהו מאוד מיוחד. יתכן שבנות עם נקבוביות גדולות ובעיות שחורים יוכלו להנות מהמסכה הזאת יותר.

האם אקנה שוב: לא.

זה הכל להפעם. בפוסט הבא אני אסקור את החבילה השניה שקיבלתי ובה יש מוצרי איפור של Physician's Formula ועוד כמה מוצרי טיפוח.
 


3 תגובות:

  1. רפרפתי על האתר, חביב ביותר, יש שם מבחר גדול של מברשות במבו (אקוטולס) במחיקים טובים עם הנחת המשלוח.

    השבמחק
  2. נראה כמו אתר מעולה. אשמח לעוד פוסטים על מוצרים שרכשת משם.

    השבמחק
  3. אני סמוייה בפורום איפור בתפוז ורציתי להודות לך על ההמלצה לאתר ולקרם פנים.
    בדיוק בימים אלו אני מחפשת קרם פנים שיהיה טבעי כמה שאפשר ושלא נוסה על בע"ח. היום הזמנתי את הקרם פנים שהמלצת עליו, פילינג לפנים וקרם לכפות רגליים. המחירים של המוצרים והמשלוח מצויינים! השתמשתי גם בקוד שנתת.
    אין לי ספק שאזמין מהאתר עוד דברים בעתיד.
    המון המון תודה לך!! :)

    השבמחק