יום ראשון, 23 באוקטובר 2011

כל כך יפות שבא לבכות!


          לפני שאני אפרסם את חלק ג' בסדרה אז "איך מתחילים להתאפר?" אני חייבת לכתוב על פטיש לא 
          ממומש. אני מאוד אוהבת אריזות של מוצרי איפור. במיוחד כאלה של הקולקציות המוגבלות של מותגי 
          האיפור היוקרתיים, כמו: שאנל, דיור, קלרינס, גרלן (האלופים בעיצוב מוצרים, לטעמי.) וכו'.
          באופן רציונלי, אני מבינה שמדובר במוצרים שדומים כבר למה שיש בליינים הקבועים של המותג 
          ושהמחירים המטורפים שדופקים עליהם בכלל לא מוצדקים. אך הלב ממשיך לזעוק כל פעם שאני עוברת
          ליד סטנד של גרלן ורואה את הפודרות והברונזרים המהממים שעומדים שם.

Pretty boxes
             האם אני לבד? האם המראה החיצוני של מוצר (עיצוב האריזה, החומר שממנו הקופסא עשויה וכו') 
             משפיע על החלטות הקניה שלכן?



4 תגובות:

  1. אכן כן למרות שלא יוצא לי להסתובב כמעט בפארמים אבל כן אריזות יפות מושכות אותי ואני יכולה לפול בקלות לדברים יפים ומיוחדים אבל עדיין לא יצא לי לפול על משהו כזה כלומר לרכוש משהו רק על פי צורתו ולא על פי שימושו

    השבמחק
  2. את לגמרי לא לבד, לי האריזה והעיצוב שלה ושל המוצר עצמו עושים את זה לגמרי! היצרנים גם מודעים לזה לגמרי לכן מציפים אותנו במוצרים במהדורה מוגבלת בלי סוף, והם באמת מהממים אחד יותר מאשר השני! הבעיה היא המחירים המופקעים, כמו שכתבת.
    אני בכוונה נמנעת מלקנות מוצרים מהסוג הזה, כי לרוב היופי שלהם מסתכם באריזה והעיצוב. זה קשה, אבל בינתיים השיטה עובדת :)

    השבמחק
  3. נגעת בנקודה כה רגישה (לא בשבילי, בשביל חשבון הבנק) מתלהבת לא אחת ממהדורות מוגבלות , אבל כן משתמשת ונהנית מהן. קשה לי לקנות איפור אפילו יהיה מאוד מוצלח, אם איני מתחברת לאריזה שלו. הבעיה היא שאני מאוד מתחברת לאריזה של דיור, שאנל, שיסיידו...הבנת אותי.

    אסתי לאודר שידרגו עצמם לאחרונה ואני נהנית כי המחירים יותר סבירים

    השבמחק
  4. אנחנו אוהבים אותך בובו.
    נראה לי שאנחנו צריכות ללכת לאותה קבוצת תמיכה... מצד אחד המוצר כל כך מהמם שאני פשוט חיייייבת אותו, ומצד שני אין לי לב להשתמש בו, אז למה? בדיוק בגלל זה לא קניתי את הסומק של לנקום שיש לך שם בתמונה למעלה... כי לא יהיה לי לב להשתמש...

    השבמחק