יום שבת, 29 באוקטובר 2011

אז איך מתחילים להתאפר? - חלק ג'

בפוסט הקודם דיברתי על חשיבות המברשות במלאכת האיפור המפרכת. אך לטעמי, מברשות זה לא מספיק ויש עוד כמה אביזרים שיכולים לעזור לנו להתקרב עוד צעד לעבר האיפור המושלם. 
 
Make up Accesoriesפאף - פאף זו מין כרית קטנה עם כיסוי בד רך שמשמשת להנחת פודרה. החיסרון הבולט של הפאף, גם כאן, הוא שהרבה חומר נדבק אליו וזה גורם לבזבוז. למרות זאת, הפאף יכול להיות פיתרון טוב למי שמשתמשת בפודרה בתפזורת ולא רוצה לקחת איתה את כל הקופסא ולהסתכן בכך שהתיק שלה יראה בסוף היום כמו תיק של בלדרית קוקאין. אוספים על הפאף פודרה ומכניסים לתיק איפור או לשקית ניילון דקה. במהלך היום אפשר לרענן את האיפור עם הפאף המוכן מראש.

מעגל ריסים - שמעתי סיפורים על כך שיש נשים שלהן ריסים עבים ארוכים ומעוגלים. מצד שני שמעתי סיפורים על איש השלג - זה לא אומר שהוא קיים. בקיצור, אם גם את ניחנת בריסים באורך בינוני וישרים כמו כביש הסרגל, מעגל ריסים זה פריט חובה! מעגל ריסים יעשה את כל מה שכל המסקרות מבטיחות אך לא מקיימות. מאז שקניתי את מעגל הריסים שלי אני משתמשת בו כל יום וכל יום מתפעלת מההבדל שהוא עושה באיפור שלי. לעניות דעתי, אני חושבת שכל אשה צריכה מעגל ריסים.
 
 
ספוגיות - ספוגיות אלה מברשות המייק אפ של אתמול. פעם, כל מתאפרת שמכבדת את עצמה הייתה משתמשת בספוגית סיליקון משולשת להנחת מייק אפ. מאז הספוגיות התקדמו מאוד ואפשר למצוא אותן במגוון צורות, חומרים וצבעים. אך עדיין יש להן חיסרון משמעותי אחד, בזמן הנחת המייק אפ (נוזלי במיוחד) חלק מהמייק אפ נספג בספוגית וזה גורם לבזבוז מיותר של חומר. מה שכן ספוגיות הן אמצעי נהדר להוריד עודפים של מוצרי איפור קרמיים או נוזליים. אם פתאום את מוצאת את עצמך נראית כמו שחקנית בתיאטרון קבוקי, זה הזמן לשלוף את הספוגית ובעדינות לספוג ולטשטש עודפי איפור.
 
ריסים מלאכותיים - גילוי נאות... אני לא יודעת להדביק ריסים מלאכותיים. אבל, אני מניחה שכמו כל דבר באיפור, זה עניין של תרגול. ריסים מלאכותיים מאוד משדרגים איפור עיניים ונותנים אפקט שגם מעגל ריסים והמסקרה הכי טובה בעולם לא יכולים לתת. ולכן, אם יש לכן קצת עודף זמן הייתי ממליצה לכן ללמוד לעשות את זה.
 
פינצטה - אומנם, ממבט ראשון אין שום קשר בין פינצטה לאיפור. אך כל מאפרת מקצועית תגיד לכן כשהגבות אינן מסודרות, זה מאוד פוגם במראה הכללי בכלל ובאיפור בפרט. אם אף פעם לא עשית גבות ויש לך שם ג'ונגל סוער, אני ממליצה ללכת למישהי מקצועית שתסדר לכן את הגבות בפעם הראשונה ואז תוכלו פשוט ללכת בעקבותיה ולתלוש שיערות סוררות.

נראה לי שכיסיתי את כל האביזרים העיקריים.

האם יש לכן תוספות מנסיונכן האישי?
 


2 תגובות:

  1. אוי הרגת אותי עם בלדרית הקוקאין חחחחחחח!
    מסכימה איתך בהכול ואני באמת צריכה לקנות מעגל ריסים..

    השבמחק
  2. פוסט מצוין ;) ממש אהבתי את סדרת הפוסטים הזו.
    פעם הייתי נגד מעגל ריסים כי לא רציתי עוד משהו להתעסק איתו בבוקר, היום אני כבר לא יכולה בלי.
    ריסים מלאכותיים היו יכולים לפתור לי את בעיית הריסים הסוררים שלי, אבל אני מסרבת להתחיל להתעסק עם זה ;)
    ולגבי ספוגיות- אני שונאת. אני תמיד מרגישה שזה לא מספיק נקי. מברשת רולז :)

    השבמחק