יום שלישי, 22 בנובמבר 2011

לאוקסיטן מון אמור...

חברת לאוקסיטן נוסדה בצרפת בשנת 1976. החברה מתגאה בכך שהיא משתמשת בתמציות צמחים מחבל פרובנס (אבל לא רק) עבור מוצרי הטיפוח שלה. מדובר בחברה יוקרתית (ויקרה, כמובן) שיש לה מספר סניפים ברחבי הארץ וחנות אינטרנט (פשוט תריצו "לאוקסיטן" בגוגל).

יש לי רומן ארוך שנים עם החברה הזאת. כל פעם שאני נכנסת לאחת מחנויותיה, בא לי לקנות את כל החנות.
לחברה יש מגוון מוצרים מאוד רחב: טיפוח פנים, גוף ושיער. סבונים מוצקים, נרות, איפור, מוצרי טיפוח לגבר וכו'. כל המוצרים מצטיינים באריזות מקסימות בסגנון וינטאג' צרפתי ובריחות מהממים של צמחים, פרחים ופירות.
אני באמת לא יודעת עד כמה המוצרים באמת מקיימים את ההבטחות שלהם ולכן אני אכתוב על כמה מוצרים שאני משתמשת בהם כבר די הרבה זמן ומאוד מרוצה מהם.
Almond Delicious Paste - מדובר בקרם פילינג על בסיסי שמן שקדים, קליפות שקדים וסוכר. הגרגירים של הפילינד מאוד עדינים ולכן הפילינג הוא מאו נעים על העור. אחרי שאני משתמשת בפילינג הזה העור ממש מרגיש חלק וחמאתי.
הריח של השקדים ממש נעים. הבעיה היחידה, בעצם שתי בעיות: המוצר נגמר ממש מהר כי אני ממש אוהבת להשתמש בו והוא מאוד יקר - 200 ש"ח ל - 200 מ"ל.

Almond Milk Concentrate - קרם גוף על בסיס חלב שקדים (מה שזה לא יהיה). זהו מוצר משלים לפילינג וגם לו יש ריח שקדים עדין ומשגע. המרקם של הקרם מאוד קליל ונעים. הקרם נספג במהירות ומשאיר עור רך ונעים ללא תחושת שומניות. גם כאן, הבעיה העיקרית היא המחיר. 259 ש"ח ל - 200 מ"ל.

ישנו חיסרון בולט אחד לשני המוצרים הנ"ל. שניהם באים בצנצנות זכוכית כבדות. מצד אחד זה נותן הרגשה של וינטאג' (כמו שכבר ציינתי למעלה) מצד שני זה מאוד לא פרקטי. מצד שלישי, אפשר להשתמש בצנצנות האלה אח"כ למשהו אחר. בקיצור... תחליטו אתם.

Aromacology Soothing Conditioner - לקרקפת רגישה. יש לי גם את השמפו, אבל השמפו הוא די בסדר וממש לא מצדיק את מחירו. המרכן הזה הוא מ-ע-ו-ל-ה!! אחרי החפיפה הראשונה ממש שמתי לב להבדל. השיער היה רך ומבריק. הריח מאוד עדין ונעים. ממש אין צורך בהרבה ממנו על מנת לכסות את כל השיער (יש לי שיער עד הכתפיים). בהזדמנות זו אני רוצה להזכיר שאין למרוח מרכך על השורשים או בקרבתם כי זה יגרום לכך שהשיער יראה דביק ומלוכלך. יש להתחיל את המריחה של המרכך כ - 10 ס"מ מהשורשים.
מחיר המרכך הוא 90 ש"ח ל - 250 מ"ל או 139 ש"ח ל - 500 מ"ל שזו אריזת החיסכון (אני חושבת שהמילה חיסכון היא מאוד אירונית ביחס למוצרים של לאוקסיטן).




ללאוקסיטן יש עוד מאות מוצרים. בחלקם השתמשתי אך מכיוון שלא היה בהם שום דבר יוצא דופן (הם היו בה"כ בסר גמור) החלטתי לא לכתוב עליהם כלום. אני חושבת שלאוקסיטן זו חנות מושלמת לקנות בה מתנות לנשים (וגברים) שאוהבים טיפוח. מדובר במוצרים איכותיים, ריחניים ויפים ויזואלית (ויקרים. תמיד נחמד לקבל מתנה יקרה).










תגובה 1:

  1. סידרת השקדים שלהם מוצלחת מאוד, אני אוהבת את פילינג אורז שלהם

    השבמחק