יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

אז איך מתחילים להתאפר? - חלק ה'

מלכת האיפור הבלתי מעורערת, מבחינתי, היא מסקרה. מסקרה טובה, שמניחים בצורה נכונה + מעגל ריסים יכולה לתת אפקט מאוד מרחיק לכת להופעה.
Mascaraאני חושבת שלצאת החוצה ללא מסקרה זה כמו לצאת ללא מכנסיים. מסתבר שלא רק אני מרגישה ככה, כי אחרת איך תסבירו שלכל חברה (אפילו העממית ביותר) יש לפחות 3 סוגי מסקרה שונים ואפילו יש חברות שמסקרה היא מוצר הדגל שלהן?
כיום אפשר למצוא מסקרות במגוון צבעים, מברשות שונות, מטרות שונות, רוטטות, עגולות, מנצנצות.... בקיצור, מסקרה לכל עין (על משקל "מחשב לכל ילד")!
 
טוב, לעבודה!
הדבר הראשון שיש להסתכל עליו כשבוחרים מסקרה הוא הצבע. פעם, כשהייתי צעירה ויפה, מסקרות בד"כ באו בצבע אחד, שחור. המתוחכמות באמת, היו קונות מסקרה בצבע כחול. לעתים נדירות, אם זה היה יום המזל שלכן, הייתן נתקלות במסקרה חומה. וזהו...
היום, המגוון הגדול בצבעי המסקרות יכול להשתוות רק למגוון החטאים בסדום ועמורה. סגולות, ירוקות, אפורות, מנצנצות, שחרות בגוונים (כן, כן... יש דבר כזה), זהובות, כסופות, You name it!!! לפני שאתן מרוקנות מדפים שלמים בסופר פארם, כדאי לזכור שעל בעלות ריסים שחורים, רוב המסקרות האלה לא יתנו אפקט כמו שאתן רואות בפרסומות או כמו שראיתן על החברה הבלונדינית שלכן. לכן, אני ממליצה להיצמד למסקרה שחורה. 
לבעלות ריסים בהירים יש יותר אפשרויות מבחינת צבעים ופה צריך להיכנס השיקול של מטרת השימוש של המסקרה, צבע עיניים, צבע של איפור עיניים יומיומי (אם יש). להלן קווים מנחים כלליים (מאוד):
1) ריסים שחורים - מסקרה שחורה
2) ריסים בהירים - 
                      2.1) עיניים חומות - מסקרה שחורה, ירוקה כהה, סגולה כהה, כחולה כהה
                      2.2) עיניים כחולות - מסקרה שחורה, מסקרה חומה, מסקרה אפורה, מסקרה בורדו (לאמיצות בלבד  
                             ולכאלה שיודעות מה הן עושות כי זה צבע טריקי). 
                      2.3) עיניים ירוקות - מסקרה שחורה, מסקרה חומה, מסקרה זהובה, מסקרה סגולה, מסקרה אפורה.
מה משותף לכל הנ"ל? נכון! מסקרה שחורה. צבע שחור במסקרה הוא הכי פרקטי כי הוא מתאים לכולם ולכל אירוע ולכן הייתי ממליצה שלכל אחת תהיה מסקרה שחורה טובה שהיא אוהבת.

השלב הבא בבחירת מסקרה הוא ההחלטה הגורלית - עמידה במים או לא? היתרון של מסקרה עמידה במים הוא.... ניחשתן נכון! היא עמידה במים. אם אתן מהטיפוסים הבוכים או השוחים כדאי לכן ללכת על מסקרה עמידה במים. החיסרון הכי גדול של מסקרה כזאת הוא, שהיא יורדת רק יחד עם הריסים. אז אם יש לכן הרבה ריסים אין לכן מה לדאוג...
בקיצור, אני לא באמת מצליחה לחשוב על סיטואציות שבהן צריך מסקרה עמידה במים (אלא אם כן חיים באנגליה איפה שכל הזמן יורד גשם) כי פשוט היתרון שלה מחוויר לעומת הקושי בהסרה שלה.
 
אז מה המסקרה שלנו יכולה לעשות בשבילנו?? אם להאמין למפרסמים - אז הכל! החל ממסקרות שמעודדות גדילת ריסים כלה בכאלה שמעגלות אותם. האמת היא שמסקרות בימינו יודעות לעשות לרוב אחד משני דברים (או את שניהם):
1) להעניק נפח - הפורמולה של מסקרות כאלה היא סמיכה ומדביקה קצת את הריסים אחד לשני וכך נוצר מראה של ריסים מלאים יותר.
2) להאריך ריסים - הפורמולה נדבקת לקצוות הריסים ומאריכה אותם ויזואלית.

אני לא נתקלתי בחיי במסקרה מעגלת. מנסיוני האישי, הדרך היחידה לעגל ריסים היא להשתמש במעגל ריסים.
 
מסקרות שניסיתי ונהניתי (ולכן מספרת לכן):
1) High Impact של קליניק - מסקרה מאוד מוצלחת עם פורמולה רכה ונעימה. מאריכה ריסים ומפזרת אותם למן מניפה כזו.
2) Perfect Mascara Defining Volume של שיסיידו - פה מדובר במסקרה מאוד מעניינת. היא התמצית של כל מה שאני לא אוהבת במסקרות. הפורמולה שלה מתקשה על הריסים ומאוד קשה להוריד אותה (למרות שהיא לא מוגדרת כעמידה במים). אבל, היא המסקרה היחידה ששומרת על העיגול של מעגל הריסים כמו חדש. כל מי שמשתמשת במעגל ריסים יודעת שאחרי שמניחים מסקרה יש לריסים נטייה לצנוח והם פחות מעוגלים מאשר בהתחלה. המסקרה הזאת מעבה ומפרידה והריסים מעוגלים בצורה מושלמת, במשך כל היום!!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה