יום ראשון, 26 בספטמבר 2010

סוף כל סוף - Everyday Minerals


אחרי שאיימתי בגט, בעלי הועיל בטובו לקחת את החבילה שחיכתה לי בדואר מ - Everyday Minerals. הזמנתי סומק בגודל מלא ושלוש דוגמיות: בסיס (4 גוונים), קונסילר (4 גוונים) ואבקת גימור (2 גוונים + ברונזר). דוגמית אחת מגיעה חינם עם כל קניה.

Base:

הזמנתי את הדוגמית של Fair כי אני לבנה כמו קיר. קיבלתי בדוגמית 4 תתי גוונים שונים ו - 4 גימורים שונים. תתי הגוונים התחלקו לנייטרלי (בז' כזה), ורדרד (Fair), צהבהב (Golden) ועוד אחת גם ורדרד רק יותר בהיר.
4 הגימורים השונים של הבסיסים:

Intensive Base - סופח שומן. מתאים לעור שמן, כיסוי מלא
Original Glo - גימור טבעי, כיסוי קל. מתאים לעור יבש ורגיל
Matte Base - גימור מאט לעור מעורב
Semi - Matte - טוב... הבנתן את הרעיון

אריזות הדוגמיות הן מלחיות מאוד קטנות וממש לא נוח לעבוד עם מברשת גדולה ולכן אני מוציאה על כף היד (לא אידיאלי כי זה מבזבז חומר). כמו כן, כל פעם אחרי שאני מתאפרת בעלי צריך לחפש אותי בתוך ענן האבקה. ציפיתי לזה, זה איפור באבקה.
הגוונים מאוד מאוד דומים על העור, הצלחתי לפסול רק אחת שהיה ממש צהוב ועבר לאמא שלי. אף אחד מהם לא נתן לי כיסוי מלא. כנראה בגלל שלא שאפתי לכזה.
העור שלי הוא רגיל מעורב/מוזר - האף שלי שומני, הפנים סבבה וכנפי האף מתקלפות. אני שמחה לציין שכל הבסיסים בהחלט עשו חסד עם העור שלי ולא הדגישו בעיות. כל הגימורים נראו לי, בעין לא מזויינת, מאוד דומים וגם הגוונים נראו לי מאוד דומים.
אני מניחה זה יכול להיות יתרון לבנות שמתקשות להתאים בצורה מדוייקת את גוון המייק אפ לגוון העור.
ראיתי באתר שיש גם פורמולות דחוסות לחובבות הז'אנר.

* שמתי לב שעכשיו באתר מציעים 5 גוונים במקום 4. קיבינימט....

קונסילר:

הקונסילרים באתר גם כן מתחלקים לקבוצות של גוונים. גם בקונסילרים הלכתי על ה -Fair. 4
4 הדוגמיות שהגיעו:

Pick Me Up Ivory - קונסילר עם תת גוון ורוד. ליגה בהסתרת כהויות כחולות/אפורות מתחת לעיניים. בהתחלה הצבע שלו נראה מרתיע (כי הוא ממש ורוד) אבל הוא נראה מאוד טבעי על העור.
Aussie Perk Me Up - תת גוון צהוב
Multi Tasking - גוון נייטרלי
Intensive Fair - דומה לקודם רק יותר בהיר

בינתיים השתמשתי רק בראשון.

אבקות גימור:

מדובר במוצר זהה ל - Base רק עם הרבה יותר גוונים ורמות כיסוי. תפקיד האבקה הוא להיות מעין פודרה.
הגוונים:

Fair - ורדרד
Light - צהבהב
Medium Bronzer - ברונזר ורדרד (שבקושי רואים אותו אפילו על העור הבהיר שלי)

באתר האבקות האלה נמצאות תחת Loose Powder. ניתן גם לשים אותן ללא Base. ניסיתי את כולן ולא ראיתי הבדלים משמעותיים מבחינת כיסוי או עמידות. לפי דעתי כדאי לרכוש או Base או Loose Powder. שניהם זה מיותר.

ועכשיו לכוכב הרכישה שהוא הסומק המהמם בגוון Peach Cherry.
אין לי מילים לתאר את הגוון היפייפה הזה חוץ מכתום. כן כן, זה סומק כתום. בלי תתי גוונים, תווים וכל החירטוטים.
הוא פשוט כתום ומהמם.
אין שום קשר לא לחול ולא לדובדבנים. הוא כתום כמו תפוז. ואם שכחתי לציין, הוא כתום!!!!

זה גוון שאני מחפשת המון המון זמן וסוף סוף הוא בידיי.

ופה אסיים במילים של לאונרד כהן
First we take Manhattan.... Then we take Berlin

נ.ב.
בשיטוט באתר גיליתי שכרגע אין דוגמיות של פודרות ושל קונסילרים אלא רק של Base.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה