יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

July Favorites!

חודש יולי עבר עלינו לטובה. במהלך החודש הזה יצא לי לקנות הרבה דברים חדשים בתחום האיפור והטיפוח, וגם להעלות מהאוב דברים אהובים ונשכחים.
רציתי לחלוק אתכם את הדברים שמצאו חן בעיני בחודש האחרון. ולשמוע מכם על ה"כוכבים" שלכם.

מברשת סומק של Real Techniques:

מכל המברשות של המותג, אני הכי אוהבת את זאת. אני בעיקר משתמשת בה להנחת ברונזר ופודרה, כי היא קצת גדולה מדי לסומק. מדובר במברשת רכה וגדולה. בגלל שהיא כל כך רכה ואוורירית היא מאפשרת בנייה הדרגתית של צבע/פודרה בגלל שהיא אוספת יחסית מעט חומר. אני אוהבת את זה. זה משיג מראה הרבה יותר עדין וטבעי.

את המברשות ניתן להשיג ב - iherb.com. אם זו קנייה ראשונה, בשימוש בקוד JIG030 תקבלו הנחה של $10 בקנייה מעל $40.


Physician's Formula, Happy Booster, Glow & Mood Boosting Blush, Rose

עוד מוצר מוצלח מבית PF. סומק מקסים בגוון ורוד קריר. יש בסומק מעט שימר. הוא נראה מדהים על הלחיים. מאוד רענן וטבעי.


את הסומק ניתן להשיג ב - iherb.com. אם זו קנייה ראשונה, בשימוש בקוד JIG030 תקבלו הנחה של $10 בקנייה מעל $40.


NYX Round Lipstick בגוון Eros

ליפסטיק בגוון אדום עז מהמם, רך וקרמי (לא עמיד!!), זול. בקיצור, מה עוד צריך?

ניתן להשיג:
או


Wet N Wild Color Icon Eyeshadow בגוון Comfort Zone

אחרי שראיתי את כל העולם ואחותו משתפכים על הצלליות האלה, החלטתי לרכוש אותן גם. לא התאכזבתי לרגע. הצלליות רכות כמו חמאה, פיגמנטיות בטירוף, מטשטשות בקלות רבה וגם הצבעים די מיוחדים ומחמיאים. וכל זה - תמורת $8 בלבד!

ניתן להשיג:


NYX Xtreme Lip Cream בגוון Bonfire

מדובר במן ליפסטיק נוזלי. האריזה דומה לזו של גלוס אך המוצר עצמו הרבה יותר עשיר ופיגמנטי ובמרקמו קרוב יותר לליפסטיק. הצבע פשוט משגע, מן berry עמוק בגימור סאטן. מה שבאמת הפתיע אותי זו העמידות. הצבע די עמיד ולחותי. הוא שורד עליי כמה שעות טובות כמעט בצורתו המקורית.


ספוגית להנחת מייקאפ של Madina Milano

הספוגית נרכשה תמורת כ - 50 ש"ח בחנות של המותג. אני מניחה שזה אמור להיות סוג של חיקוי של ה - Beauty Blender. אני לא יודעת איך מתפקד המקור, אבל הספוגית הזאת מאוד מוצלחת. מרטיבים את הספוגית במים וסוחטים. הספוגית הלחה כמעט מכפילה את גודלה. הנחת המייקאפ עם הספוגית הלחה הינה מאוד נוחה ומניבה תוצאה מאוד טבעית ואחידה. הפסקתי להשתמש במברשות להנחת מייקאפ ואני משתמשת רק בספוגית. חשוב לציין שהספוגית סופגת קצת מהמוצר ולכן פחות חסכונית מהמברשת.




Jordana BestLash ExtremeVolumizing Mascara

אללי!! מי היה מאמין שמסקרה תמורת $3 תהיה כל כך טובה?! עכשיו בשיא הרצינות, המסקרה הזו נכנסת לרשימת "הטופ 3" שלי, ביחד עם Hypnose של לנקום ו - High Impact של קליניק. היא עושה את הכל. נותנת נפח מאוד יפה ובאותו זמן מאריכה ומעגלת. הריסים נראים מאוד מלאים ומעוגלים. היא לא מתפוררת ולא נמרחת ומחזיקה מעמד כל היום. החיסרון היחיד של המסקרה הזו הוא שהיא נותנת לריסים הרגשה קצת קשה ו"פריכה". לי זה לא ממש מפריע.

להשיג:
או



Wet N Wild Color Icon Blush בגוון Mellow Wine

בדומה לצלליות שלהם, גם הסומק מאוד רך ופיגמנטי. הוא כל כך פיגמנטי שמספיק רק לגעת בסומק עם המברשת על מנת לקבל צבע לחיים עז. הצבע של הסומק לא ממש מזכיר יין אלא יותר נוטה לכיוון ורוד חם עם טיפונת שימר. הגוון, לדעתי, מאוד יחמיא לבעלות עור בהיר כי הוא נראה מאוד טבעי על העור.

להשיג:

 
אני מקווה שהפוסט הזה מעניין ואינפורמטיבי. אני אשמח לשמוע הצעות לגבי נושאים לפוסטים הבאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה