יום שני, 10 ביוני 2013

שגרת איפור V3.0

מזמן לא כתבתי על שגרת האיפור שלי והיא השתנתה מאוד מאז הפעם האחרונה שעידכנתי בבלוג. המוצר היחיד שאני ממשיכה להשתמש בו זה הפריימר. הסיבה לשינוי הדרסטי הזה, הוא שינוי לא פחות דרסטי במצב העור שלי. מאיזושהי סיבה העור שלי נהיה הרבה יותר שמן ממה שהוא אי פעם היה. פתאום קלטתי את עצמי, 4 שעות אחרי שיצאתי מהבית, מבריקה כאילו עשו עליי פוליש. מהסיבה הזאת שגרת האיפור והטיפוח שלי התעדכנה באופן משמעותי בחודשים האחרונים.

ניקוי פנים:
Sebium Gel Moussant של חברת ביודרמה (אלה שמייצרים את המים הקסומים האלה שמורידים איפור). 
ג'ל ניקוי לעור שומני ומעורב בצבע כחול עם בישום מאוד מאוד עדין. לא מייבש, לא מגרה, מרענן ונחמד באופן כללי. כמה שעות לאחר שאני שוטפת איתו את הפנים אכן אין הברקות ושומניות על העור. 
ניתן לקנות בסופר פארם במחירי שוד. אם מישהו מכיר מקום שבו אפשר לקנות התכשיר הזה במחיר נורמאלי - אנא שתפו אותי.
לחות:
Clinique Moisture Serge Extended Thirst Relief - מדובר במוצר שאהוב עליי כבר שנים ואני תמיד חוזרת אליו. מדובר בקרם ג'ל במרקם סופר נעים ומרענן. לא דביק בכלל ונספג ממש במהירות. לפי היצרן מדובר בקרם לחות לכל סוגי העור. אני ממש נהנת ממנו והתחושה אחריו היא באמת כאילו העור לקח כמה שלוקים של מים קרים.



פריימר: 
מאז שהעור שלי נהייה דומה יותר לצ'יפסר של בורגר ראנץ' אני נאלצת להתשמש בפריימר. הפריימר שאני משתמשת בו כבר הרבה זמן זה הפריימר המיתולוגי של סמשבוקס. לפני שהתחלתי להבריק השתמשתי בפריימר של Physician's Formula והוא מעולה ברמות אבל לא לעור שמן. האמת, סמשבוקס הוא היחידי שהתמשתי בו ולכן אין לי כל כך למה להשוות ולכן אין לי מושג אם הוא טוב או לא. הוא מחליק את העור (בגלל כל הסיליקונים) ונראה שהוא קצת עוזר להשתלט על השמנוניות.



 מייק אפ:
עד עכשיו הייתי בעיקר רוקחת תערובות מוזרות מכמה סוגי מייק אפ שיש לי. מערבבת קצת גוון כהה מדי, עם קצת גוון בהיר מדי ועוד קצת עם תת גוון צהוב והופ!!! יש לי מייק אפ. לדבר הזה יש כמה חסרונות חוץ ממוזרות. קודם כל, לא כל המייקאפים היו עם אותו גימור ועבור אותו סוג עור, מה שיצר תערובת לא עמידה במיוחד/מייבשת וכו', זה דרש ממני לסחוב כמה בקבוקונים כי אני מתאפרת ברכב (לא לדאוג. לא אני נוהגת), מלכלכך בטירוף ובקיצור לא להיט.
אז החלטתי לרכוש מייק אפ שיתאים לי גם בגימור, גם בגוון וגם בעמידות. מצפייה ביוטיוב ומכל מיני חברות שמעתי דברים טובים על Pro Longwear של MAC. בחוסר חשק משווע גררתי את עצמי לחנות MAC בקניון רחובות (אני לא אוהדת מאוד גדולה של MAC בעיקר כי אני חושבת שהם overrated בטירוף). ניסיתי את המייק אפ ובאופן מפתיע, אהבתי אותו. 
 הגוון שלי הוא NC15.



 קונסילר:
Healthy Mix Concealer של Bourjois. האמת, אין לי משהו יותר מדי טוב או רע להגיד על הקונסילר. לא מדובר במציאה מדהימה ואין לי ספק שיש קונסילרים טובים יותר. פשוט יש לי אותו וחבל לי לא להשתמש בו. אבל אני אשמח להצעות :). הגוון שלי הוא 52. אני חושבת שאין 51.


פודרה:
אני משתמשת ב - 2 פודרות.
1)  NYX Twin Cake Compact בגוון Pale שלא מתאים לעור אנושי כי הוא פשוט מאוד מאוד בהיר. אפילו בשבילי. הרבה זמן לא ידעתי מה לעשות עם הפודרה הזו עד שעלה בי הרעיון להשתמש בה לקיבוע הקונסילר מתחת לעיניים. היא גם מקבעת את הקונסילר ומונעת ממנו להיכנס לקפלים וגם מאירה את האזור מתחת לעיניים.




2) Studio Fix Powder Plus Foundation בגוון C2. הפודרה נקנתה יחד עם המייק אפ. אני יודעת שטכנית זו לא פודרה אלא מייק אפ פודרה. אבל אני משתמשת בה לקיבוע המייק אפ. יש לי פוביה מזה שהמייק אפ ימס ממני (כמו שכבר קרה) אז אני משתמשת בארטילריה כבדה. אני שמה ממש מעט מהפודרה רק על איזור האף שזה האזור הכי מועד לפורענות.


גבות:
Eyebrow Pencil של מאדינה מילאנו בגוון 04. יש לי שיער שחור וגבות שחורות אך דלילות מאוד. לעפרון גוון חום-אפור כהה והוא נראה מאוד טבעי (בתנאי שלא מגזימים).

ברונזר/הצללות:
אני לא ממש עושה contouring במובן הקלאסי של המילה. אבל אני כן אוהבת להוסיף קצת ברונזר בצידי הלחיים ועל המצח. בעיקר כדי לתת מראה יותר בריא לעור ופחות בשביל לפסל את הפנים. אני משתמשת בעיקר בשני ברונזרים:

1) Tango with bronzing powder בגוון When Leopard gets a tan. מדובר בברונזר עם דוגמת ברדלס שיש בו גוונים של חום בהיר, חום כהה וורוד. בעקרון מדובר בברונזר די ייחודי (אני לפחות לא נתקלתי בהרבה כאלה) במובן שיש לו תת גוון קר - דהיינו ורוד. ולא תת גוון חם - דהיינו צהוב/כתום. אני חושבת שברונזר כזה גם יכול לשמש כסומק, במיוחד עבור נשים עם עור כהה.

2) כשבא לי ברונזר פחות דומיננטי וקצת יותר טבעי, אני משתמשת בברונזר של MAC (אני עדיין בשוק שקניתי כל כך הרבה דברים משם) מהקולקצייה החדשה - Temperature Rising בגוון Nude on Board. ברונזר בגוון חום בהיר עם חלקיקים קטנטנים של שימר. הייתי אומרת שהוא יותר נוטה לכיוון מאט ופחות לכיוון המנצנץ. מה שקנה אותי היה הגוון הבהיר שלו. רוב הברונזרים נראים עליי מאוד כהים וכתומים.
סומק:
אין לי ממש סומק קבוע שאני משתמשת בו על בסיס יומיומי. אני מאוד אוהבת לגוון בסמקים והנה רשימה של כמה שאני אוהבת:
-  Cherry Blossom Girl של Madina Milano
- Sugar Bomb של Benefit
- Blushing Blush Powder Blush בגוון Aglow של Clinique
- Powder Blush של NYX בגוון Peach

היילייטר:
לאחרונה הפכתי מכורה להיילייטר. אני שמה היילייטר על עצמות הלחיים, גשר האף והסנטר. ההיילייטר שאני הכי אוהבת הוא Happy Booster, Glow & Mood Boosting Powder  בגוון Translucent של Physician's Formula.
אני מעבירה את המברשת על כל הצבעים חוץ מהורוד, על מנת לקבל היילייט בצבע נייטרלי.




מסקרה:
Volume Accelerator של Rimmel בגוון שחור. המסקרה הזו לא מדהימה כמו Hypnose של Lancome, אבל היא גם זולה הרבה יותר. בסה"כ הכל מדובר במסקרה טובה שעושה את העבודה. היא מעבה את הריסים בצורה משמעותית ואפילו מעגלת אותם. לא הייתי בונה איתה על הארכה של הריסים. אני יכולה להמליץ עליה בלב שלם למי שמעוניינת בתוספת נפח לריסים.


שפתיים:
בעקרון אני לא מאוד אוהבת להשתמש שמוצרי שפתיים, כי זה נורא מעצבן אותי שתמיד צריך לחדש את הצבע. בפעמים שבא לי קצת צבע על השפתיים אני משתמשת באודמים (אני לא חולה על גלוסים). האהובים עליי ביותר הם:

Elegant Accent של M.A.C מסדרת Mineralize Rich. הצבע של האודם הוא מהמם! ורוד קורלי עז ועשיר. הוא די עמיד - הצבע דוהה במידה אחידה ולא משאיר את המסגרת המעצבנת הזאת שנוצרת כאשר האודם דוהה ממרכז השפתיים אבל נשאר בתיחום. העמידות הזו באה במחיר של יובש. הוא נורא נורא מייבש לי את השפתיים. לפני שמשתמשים באודם הזה צריך לעשות פילינג רציני לשפתיים וללחח אותם נמרצות, אחרת חבל...


Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm של Clinique בגוונים:

1) 10 - Bountiful Blush



2) 04 - Mega Melon

אני מקווה שנהניתם לקרוא על שגרת האיפור היומית שלי. אני אשמח לשמוע על שגרות האיפור שלכן!

ביי!
















4 תגובות:

  1. http://www.escentual.com/bioderma/
    6 פאונד עד סוף החודש (34 שקל), מחיר רגיל 9 פאונד.
    משלוח 2.95 פאונד.

    השבמחק
  2. :)
    גם לה רוש-פוזה, ווישי, אוון, אדרמה ובייסיקלי רב הדרמוקוסמטיקה הצרפתית ב30%-25% הנחה.
    שרי-אנונימית אנונימוס

    השבמחק
  3. פוסט מעולה! אני ממש אוהבת לקרוא פוסטים של שגרת איפור של אחרות. הצ'אבים הם מוצר השפתיים האהוב עלי, אבל בעיקר בחורף משום מה. לאחרונה התחברתי מאוד לאפוקוליפסים של רימל ואני מוצאת את עצמי מניחה אחד מהם על בסיס יומיומי :)

    השבמחק