יום חמישי, 2 בפברואר 2012

iHerb hits again!!

נראה לי שהתמכרתי. יותר נכון, אני בטוחה שהתמכרתי. במשך ימים ארוכים אני עושה מקסימיזציה לסל הקניות שלי ב - iHerb. ממלאה את הסל... ומרוקנת... ממלאה בדברים חדשים... ומרוקנת. בסוף, כשאני מחליטה שהגעתי ל - holy grail של סלי הקניות - אני מזמינה.
אז מה קיבלתי הפעם?


תיאור המוצר: השמפו מיועד לשיער דק או דליל. הקפאין בשמפו מגרה זקיקי שיערה חלשים ובכך מפחית נשירת שיער.
מרכיבים:

Aqueous infusion of fair trade coffee** (caffea robusta), liquid African black soap* (purified water, saponified shea butter** (butyrospermum parkii) and virgin palm kernel oil** (elaeis guineensis)), decyl polyglucose (from corn), aloe, essential oils (orange, spearmint, lemongrass).
*Our black soap is Certified Fair for Life - Social and FairTrade by IMO.
**Traditionally handcrafted by the Certified Fair Trade Alaffia Shea Butter Cooperative in Sokode, Togo.

ניסויים בבע"ח: החברה אינה מבצעת ניסויים בבע"ח והשמפו הזה אינו מכיל מרכיבים מן החי.

מחיר: $9.31
התרשמות שלי: לשמפו יש ריח קצת מוזר - מן שילוב של מנטה, אקליפטוס ולמון גראס (אין שום זכר לקפה, ד"א). למרות שהשמפו לא מכיל SLS הוא מקציף מצוין ואין צורך בהרבה ממנו על מנת לקבל שיער נקי בטירוף. מה שכן, השמפו הזה מצריך מרכך.
לגבי צמיחת שיער וכו'. כבר הרבה זמן שיש לי נשירה די מאסיבית ואכן במהלך השנתיים האחרונות שמתי לב שהשיער נהיה דליל יותר. הבעיה, כמובן, החמירה אחרי הלידה. מאז שאני משתמשת בשמפו הזה אני ממש רואה צמיחה מטורפת של שיער. כלומר, אני ממש רואה מלא שיערות קצרות יותר שצומחות וגם שמתי לב שהנשירה פחתה באופן משמעותי. האם זה בגלל השמפו? אין לי מושג. יכל להיות שכן ויכול להיות שזה צירוף מקרים אבל אני מעדיפה לחשוב שזה השמפו.

האם אקנה שוב: כן! כן! כן!

Desert Essence, Conditioner, Coconut

תיאור המוצר: מרכך מזין לשיער יבש. מועשר בשמן קוקוס להענקת ברק ורכות לשיער.

מרכיבים:

Water (aqua), olea europaea (olive) leaf extract*, urtica dioica (nettle) leaf extract*, chamomilla recutita (matricaria) flower extract*, cetearyl alcohol (coconut derived), behentrimonium methosulfate, coco nucifera (coconut) oil* butyrospermum parkii (shea) butter*, prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil*, helianthus annuus (sunflower) seed oil*, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil*, caprylic/capric triglyceride (coconut derived), dehydroacetic acid, cetrimonium chloride, benzyl alcohol, glycerin, potassium, sorbate (fruit derived), citric acid, fragrance (parfum).

ניסויים בבע"ח: החברה אינה עושה ניסויים בבע"ח והמוצר הזה איננו מכיל שום מרכיבים מן החי.

מחיר: $6.03

 

התרשמות שלי: שפופרת לחיצה זה תמיד רעיון טוב כי המרכך תמיד קרוב לפתח ולא צריך לנער את הבקבוק. למרכך יש ריח קוקוס טבעי (ולכן פחות מתוק ממה שאנחנו רגילים אליו). השיער אחריו אכן רך, מבריק ונעים.

האם אקנה שוב: בהחלט וגם אנסה את המרככים האחרים בסדרה.

Nubian Heritage, Body Wash, Coconut & Papaya With Vanilla Bean Extract

 תיאור המוצר: קרם רחצה לגוף שמיוצר מרכיבים אורגניים.בעל תכונות אנטי אייג'ינג, מיצוק והבהרה של העור. מיועד לעור יבש.

מרכיבים:

Cocamidopropyl betaine (coconut oil soap), sodium lauroyl lactylate (palm kernel), glycol stearate (palm kernel), stearamide AMP (palm kernel), deionized water, cocos nucifera (coconut) oil*, essential oil blend, panthenol (vitamin B-5), butyrospermum parkii (shea butter)*, sodium lauroyl hydrolyzed silk (silk proteins), guar hydroxypropyltrimonium chloride, papain (papaya extract), lonicera caprifolium (honeysuckle) flower (and) lonicera japonica (Japanese honeysuckle) flower extract, cocos nucifera (coconut) milk.
*Certified organic ingredients
ניסויים בבע"ח: החברה אינה מבצעת ניסויים בבע"ח.
מחיר: $9.23
התרשמות שלי: אנשים, יש לי כתובת חדשה. תרשמו: 
רחוב: Nubian Heritage Body Wash
מספר: Coconut & Papaya With Vanilla Bean Extract
מיקוד: OMG!!!!!
אני רוצה לעבור לגור בתוך הבקבוק הזה. זה קרם הרחצה עם הריח הכי טוב שאי פעם היה לי!!! מה שכן, לריח אין שום קשר לא לפאפאיה ולא לקוקוס. קרם הרחצה הזה מריח כמו אננס טרי. לא מייבש את העור בכלל ולצערי הריח לא נשאר על הגוף אחרי המקלחת. מקציף מצוין ומאוד חסכוני כי צריך כמות ממש קטנה ממנו על מנת לסבן את כל הגוף.

האם אקנה שוב: כן, ואנסה גם ריחות אחרים.

Nubian Heritage, Mango Butter Lotion

תיאור המוצר: קרם לחות לגוף המכיל חמאת שיאה וויטמין C. מיועד לכל סוגי העור.


מרכיבים:

Mangifera indica (mango) seed butter*, deionized water, butyrospermum parkii (shea butter)*, stearyl alcohol (palm kernel), ceteareth 20 (emulsifying wax), ricinus communis (castor) seed oil, theobroma cacao (cocoa) seed butter*, vegetable glycerin, jojoba oil*, essential oil blend, carbomer, tocopherol (vitamin E), aloe barbadensis leaf juice*, orange oil, allantoin (comfrey root extract), ascorbic acid (vitamin C), lonicera caprifolium (honeysuckle) flower (and) lonicera japonica (Japanese honeysuckle) flower extract.
*Certified Organic Ingredient

ניסויים בבע"ח: החברה אינה מבצעת ניסויים בבע"ח.

מחיר: $7.69

התרשמות שלי: קרם מאוד מאוד סמיך ועשיר שבאופן מפתיע למדי, נספג יחסית מהר ולא משאיר תחושה דביקה. מלחח מאוד את העור ומאוד חסכוני. מה שכן, הוא בכלל לא מריח כמו מנגו. יש לקרם הזה ריח של סוכריית טופי תפוז! אני מאוד אוהבת את הריח ולכן העובדה שהוא נשאר די הרבה זמן על העור היא יתרון מבחינתי.

האם אקנה שוב: אנסה ריחות אחרים.

 

Desert Essence, Hand and Body Lotion, Vanilla Chai

 תיאור המוצר: בגדול, זה קרם גוף וידיים שתפקידו בכוח הוא להעניק לחות.

מרכיבים:

Water (aqua), vanilla planifolia fruit extract*, camellia oleifera leaf extract (black tea)*, camellia sinensis leaf extract (green tea)*, eugenia caryophyllus (clove) flower extract*, helianthus annuus (sunflower) seed oil*, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil*, glycerin, stearic acid (vegetable derived), glyceryl stearate SE (plant derived), copernicia cerifera (carnauba) wax*, butyrospermum parkii (shea) butter*, magnesium aluminum silicate (mineral), xanthan gum, benzyl alcohol (plant derived), potassium sorbate (fruit derived), dehydroacetic acid, natural fragrance (parfum).
*Certified Organic
No Parabens, Sodium Lauryl/Laureth Sulfates, Phthalates, Artificial Fragrances or Colors, Silicones, EDTA, Glycol or Petroleum Based Ingredients.
מחיר: $6.03

התרשמות שלי: כקרם ידיים הוא נפלא! משאיר אחריו ידיים קטיפטיות לחלוטין. נפג מאוד מהר ויש בו כמות נראה מאוד (כי זה גם קרם גוף). ההסתייגות היחידה שלי היא הריח. אני אוהבת את הריח שלו כי הוא מריח ממש כמו צ'אי הודי אמיתי. ריח מתוק של וניל עם הרבה תבלינים בתוכו. אממה.. לי הריח מתחיל קצת להציק כי הוא נשאר ממש ממש הרבה זמן על העור. עבור מי שאוהבת ניחוחות מתוקים אקזוטיים זה היה קרם גוף מושלם.

האם אקנה שוב: בהחלט אקנה רק בניחוח אחר.

טוב, זה כל מה שהגיע אליי בחבילה האחרונה שהזמנתי. אני מאוד מרוצה מהאתר הזה וגם מהשירות. החבילות מגיעות תוך שבוע וחצי בערך, הכל ארוז היטב ומחיר המשלוח מאוד סביר ($6 עבור הזמנות מתחת ל - $40 ו - $4 להזמנות מעל $40). אני מזכירה שעבור קניה ראשונה באתר אפשר להשתמש בקוד JIG030 על מנת לקבל $5.

4 תגובות:

  1. נראה מאוד מפתה ! נראה לי שאנסה את השמפו והמרכך

    השבמחק
    תשובות
    1. תכלס, אין לך יותר מדי מה להפסיד. כל העסק עם המשלוח עולה כמו צללית של אסתי לאודר...

      מחק
  2. תודה על הסקירה! ושאלה: יש לך המלצה למי פנים של אחד המותגים מהאתר? לעור עדין-יבש.
    תודה (:

    השבמחק
    תשובות
    1. היי,
      אני משתמשת ב - Jason Natural, C-Effects, Pure Natural Super-C Toner וגם כתבתי עליהם סקירה בבלוג. אני מאוד מרוצה ממי הפנים האלה ולדעתי הם מאוד עדינים. מה שכן, יש בהם אלכוהול.
      מי פנים אחרים שאני יודעת שהם מאוד מומלצים ע"י גולשות שונות:
      1) Thayers, Alcohol Free Unscented Witch Hazel Toner with Aloe Vera - מי פנים בלי אלכוהול ובלי בישום. יש עליהם ביקורות טובות ברשת.
      2) Aubrey Organics, Vegecol Facial Toner, Alcohol-Free - חברה אורגנית די מפורסמת. גם מי פנים אלו בלי אלכוהול.

      מחק