יום ראשון, 8 בספטמבר 2013

מציאות חדשות מ - iHerb

מזמן לא כתבתי פוסט שכל כולו מוקדש לאחד האתרים האהובים עליי. אני כבר הרבה זמן קונה באתר הזה. אני קונה לא רק מוצרי קוסמטיקה ואיפור אלא גם תוספי מזון לעצמי ולמשפחתי, אוכל ומוצרים לבית. 
הפעם אני רוצה לספר על כמה מוצרים חדשים (לי) שמאוד מאוד מצאו חן בעיני.

Physician's Formula - Organic Wear, Jumbo Lash Mascara

מסקרה מבית היוצר של Physician's Formula (אחת מחברות האיפור האהובות עליי). מסקרה באריזה מקסימה ושובת עיניים עם מברשת סיליקון דיי רכה ולא שורטת שמעניקה לריסים נפח והפרדה. היתרון הבולט הוא שהמסקרה אינה מכילה כימיקלים מזיקים, פרבנים, חומרים משמרים. החברה אינה עושה ניסויים על בעלי חיים.
בקיצור, אני ממליצה עליה בחום רב לאוהבות הריסים הדרמטיים.

כמה? $9.55
איפה? ב - iherb.com. אם זו קנייתכם הראשונה באתר, השתמשו בקוד JIG030 לקבלת הנחה של $10 בקנייה ראשונה מעל $40 או $5 לקנייה ראשונה מתחת ל - $40.

EcoTools - Domed Bronzer Brush

מברשת ברונזר מבית EcoTools. המברשת הינה סינטטית עם ידית במבוק. היא שמנמנה, חמודה ורכה. מאוד נעים לעבוד איתה, היא מפזרת חומר בצורה מצויינת ואינה מעמיסה אותו יתר על המידה. בעיניי היא קצת גדולה מדי לברונזר ולכן אני משתמשת בה לפודרה. אני מאוד נהנת מהשימוש בה.

כמה? $8.50
איפה? iherb.com. אם זו קנייתכם הראשונה באתר, השתמשו בקוד JIG030 לקבלת הנחה של $10 בקנייה ראשונה מעל $40 או $5 לקנייה ראשונה מתחת ל - $40.




Physician's Formula, Inc. - Mineral Wear Talc-Free Mineral Face Powder

פודרת הפודרות בכל העולם כולו!!! זו הפודרה הטובה ביותר שהייתה לי אי פעם. נ-ק-ו-ד-ה. אני קניתי את שלי בגוון Creamy Natural (לצורך ההשוואה אני NC15 ב - MAC וגוון 51 ב - Healthy Mix Serum של בורז'ואה). לפודרה הזו יש צבע וגם רמת כיסוי לא רעה בכלל ולכן ניתן להשתמש בה ללא מייק אפ נוזלי תחתיה. גם בתור פודרה לקיבוע המייק אפ היא מאוד מאוד מוצלחת (הרבה יותר מה - MSF). יש בה גם SPF 16. בקיצור, מדובר לא בפנינה אלא ביהלום. החיסרון היחיד שאני הצלחתי למצוא היא העובדה שהפודרה נוטה להתפורר במגע עם המברשת. זה קצת מבאס, אבל מדובר בחיסרון מיקרוסקופי לעומת הנפלאות של הפודרה הזו.

כמה? $13.39
איפה? iherb.com. אם זו קנייתכם הראשונה באתר, השתמשו בקוד JIG030 לקבלת הנחה של $10 בקנייה ראשונה מעל $40 או $5 לקנייה ראשונה מתחת ל - $40.





Earth Science, Deep Conditioning Masque for Hair, Olive & Avocado

מסכת הזנה לשיער שמכילה שמני אבוקדו, קוקוס וזית. המסיכה מגיעה בטיבה לחיצה שמכילה 170 גר' מוצר. המסיכה דומה למרכך מאוד סמיך ויש לה ריח פרחוני מאוד נעים. יש למרוח את המסכיה בכמות נדיבה על שיער רטוב אך סחוט היטב מנוזלים עודפים ולהשאיר מינימום 5 דק' (אפשר יותר). אני משתמשת בה בערך חודש (כפעמיים בשבוע ללא מרכך) ואני חייבת לציין שהשיער שלי נראה ומרגיש הרבה יותר טוב. השיער יותר רך ויש בו פחות קשרים, וכל זה בלי סיליקון. בקיצור, מומלץ מאוד.

כמה? $6.65
איפה? iherb.com. אם זו קנייתכם הראשונה באתר, השתמשו בקוד JIG030 לקבלת הנחה של $10 בקנייה ראשונה מעל $40 או $5 לקנייה ראשונה מתחת ל - $40.


BRöö, Shampoo, Frizzy to Sleek, Silky Spice

עוד מוצר מנצח לשיער על בסיס מרכיבים טבעיים ושלא נוסה על בעלי חיים. סדרת המוצרים האלה (יש כמה סוגי שמפו ומרכך) מבוססת על בירה. מסתבר שהמרכיבים בבירה עשירים בפרוטאין והאלכוהול עשיר בויטמין B, שגורמים לשיער שלנו להיראות מבריק. אני קניתי שמפו ומרכך מהסדרה שאמורה להשתלט על שיער נפוח ומלא חשמל סטטי. אני לא אשקר, לא שמתי לב שהשיער נהיה חלק יותר אבל כן שמתי לב שהשיער הרבה יותר מבריק, יותר מלא, אני חווה פחות נשירה ושבירת שיער. חשוב לציין שלמוצרים יש ריח לא הכי מדהים, מן ריח מתוק אבל לא נעים. אבל הוא מתנדף מהר.


כמה? $11.69 עבור השמפו והמרכך (כל אחד)
איפה? iherb.com. אם זו קנייתכם הראשונה באתר, השתמשו בקוד JIG030 לקבלת הנחה של $10 בקנייה ראשונה מעל $40 או $5 לקנייה ראשונה מתחת ל - $40.



Physician's Formula - Mineral Glow Pearls, Light Bronze Pearl

עוד מוצר מוצלח מבית Physician's Formula. מניסיון שלי כל מוצרי האבקה לפנים שלהם (פודרות, היילייטרים, סמקים) הם מאוד מאוד מוצלחים. מוצר זה אינו יוצא מן הכלל. אל תיבהלו מכך שבשם המוצר יש את המילה "ברונזר". מדובר בהיילייטר שיכול להתאים גם לבהירות עור כמוני. בהיילייטר יש שני צבעים: צבע שמפניה וצבע שוקולד. האמת, כשאני מניחה אותו על הפנים אני לא שמה לב לשוקולד. ההיילייטר נראה כאילו הוא בצבע שמפניה מאוד עדין. כרגע, זה היילייטר האהוב עליי.

כמה? $13.39
איפה? iherb.com. אם זו קנייתכם הראשונה באתר, השתמשו בקוד JIG030 לקבלת הנחה של $10 בקנייה ראשונה מעל $40 או $5 לקנייה ראשונה מתחת ל - $40.



אפרופו iHerb, רציתי לדעת אם יהיה לכם מעניין לקרוא גם על דברים שאינם קשורים ליופי/טיפוח? למשל, על מוצרים אכילים, מוצרים לתינוקות, לבית וכו'.
אם כן, תשאירו הודעה לרשומה זו.

חג שמח וצום קל!