יום רביעי, 1 באוגוסט 2012

בנויות לתלפיות!

כן כן, גם אני נדבקתי בקדחת האולימפיאדה. אני מוצאת את עצמי רואה בעניין מטורף, ענפי ספורט שביום יום לא הייתי מעלה בדעתי לראות. כמו: בדמינטון, סייף, שחייה וכו'.
לכן, הרגשתי שאני חייבת להתייחס לארוע הזה גם בבלוג. מכיוון שאני לא מבינה כלום בספורט ואיפור בכלל לא קשור לספורט, החלטתי לעשות מצעד של הספורטאיות היפות ביותר שממשתתפות במשחקים האולימפיים של 2012 (לפי דעתי, כמובן).
התנאי היחידי שהצבתי לעצמי - בלי שראפובה! זה לא שמריה שראפובה לא יפה. היא מאוד יפה, סקסית, טחונה בכסף, מפורסמת... בקיצור, שתיחנק הכלבה! פשוט בכל דירוג של ספורטאיות סקסיות היא מופיעה. ואני החלטתי להיות מקורית ולא ללכת על ה - obvious.

קדימה, מתחילים!


לבחורה המקסימה הזאת (שנראית כחלק מהקאסט של מד-מן) קוראים Hanna-Maria Seppala. היא בת 27 והיא מייצגת את פינלנד בשחיה.





לוסיאנה איימר - האשה המהממת הזאת היא בת 34 (כבוד!) ולא הייתי נותנת לה יום מעל 28. היא שחקנית בנבחרת ארגנטינה בהוקי (לא קרח... נו המשחק המפגר הזה עם מקלות וכדור). בחיי, אחרי שראיתי אותה אני שוקלת להירשם להוקי..



אלואיז אמברגר (Eloise Amberger) בת 25 מאוסטרליה. היא מתחרה בשחיה צורנית. מדובר באחד מענפי הספורט האהובים עליי ביותר. הבחורות החמודות עם בגדי הים היפים והתואמים, פשוט עושות לי חם בלב!


כשראיתי את הבחורה הזו, ישר נזכרתי בשיר של קייטי פרי - California Girls. הבחורה פשוט נראית כאילו תלשו אותה מאיזה חוף בלוס אנג'לס. אך מראה עיניים יכול להטעות. Anna Pohlak, בת 25, הינה שייטת שמייצגת את מדינתה אסטוניה באוליפיאדה בלונדון.


לובה גולובינה, בת 22. אני מקנאה בגולובינה קנאה שאין לה סוף. גולובינה, שמייצגת את גרוזיה... אה... גאורגיה, מתחרה בענף הספורט האולימפי הכי מגניב בעולם - קפיצה בטרמפולינה!!


Elaheh Ahmadi - ספורטאית מאוד יפה בת 30 שמייצגת את איראן בקליעה. יש לי המון בדיחות על הנושא אבל אני לא רוצה להסתבך עם אחמדינג'אד... וגם עוד בסוף יגידו שאני גזענית ופרסופובית.



Kosovare Asllani - היא בת 23 והיא שחקנית כדורגל בנבחרת שוודיה (ידעתי ששוודיה לא תאכזב בגזרת הנשים היפות). אה, והיא גם מאוד דומה לכריסטינה הנדריקסן (המזכירה הסקסית ממד-מן).




 דריה קלישינה, בסה"כ בת 21 והיא מייצגת את רוסיה בקפיצה לרוחק. 



הפייבוריטית שלי - פדריקה פלגריני. שחיינית איטלקיה שלא רק שהיא מדהימה ביופיה אלא שגם לעומת רוב הבנות ברשימה, היא גם ספורטאית מצליחה מאוד שקבעה 10 שיאי עולם ואוחזת בשתי מדליות אולימפיות.


לרין פרנקו - לא, זו לא דוגמנית של ויקטוריה סיקרט ולא היא לא מלכת יופי. פרנקו משתתפת במשחקים האולימפיים מטעם מדינתה, פרגוואי. בחיים לא תנחשו באיזה ענף ספורט היא משחקת. שחיה? לא. טניס? לא. כדור עף? לא. היא מטילת כידון. כן כן, ענף הספורט שתמיד חשבתי ששייך ל"הלגות" גרמניות ענקיות מימדים ובעלות כרומוזומים XY. אבל, כל דעה קדומה סופה להתנפץ.


Christine Sonali Merrill - אצנית משוכות מסרי לנקה. לא הצלחתי למצוא אף תמונה "מקצועית" שלה ולכן נסתפק בסנפשוט מארוע הפתיחה של האולימפיאדה. אני בספק שמדובר בספורטאית בקנה מידה בינלאומי שתזכה למדליה אך אין ספק שמדובר באשה מאוד מאוד יפה.

אז מי הילדה הכי יפה בגן?