יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

המשך סקירת שלל מ - iHerb

מי שלא קראה את החלק הקודם - לוחצת כאן.
לאלה שיקבלו השראה וירצו להזמין מהאתר - תכניסו את הקוד הזה הצ'ק אאוט ותקבלו $5 הנחה על הקנייה הראשונה: JIG030.

בחבילה השניה קיבלתי מוצרים קצת יותר מעניינים מהחבילה הקודמת. אז יאללה, בואו נתחיל!

 Aubrey Organics, Camomile Luxurious, Volumizing Shampoo

שמפו מעניק נפח על בסיס קמומיל - בקבוק מוקטן.

עלות: $3.04 עבור 59 מ"ל. הגודל המלא (325 מ"ל) עולה $8.91

החברה אינה מבצעת ניסויים בבע"ח (עפ"י PETA)

אני חייבת לציין לטובה את המריכיבים בשמפו הזה! לדעתי זו אחת מרשימות המרכיבים הידידותיות ביותר שנתקלתי בהן.

Deionized Water, Coconut Oil-Corn Oil Soap, Hydrolyzed Soy Protein (made from organic, non-GMO soybeans), Organic Aloe Vera, Carrageenan, Roman Chamomile Oil, Organic Rosemary Oil, Organic Sage Oil; Extracts of Chamomile, Nettle, Horsetail, Coltsfoot, Fennel, Hops, Balm Mint, Mistletoe and Yarrow; Panthenol (Vitamin B-5), Inositol, Niacin, Aubrey's Preservative (Citrus Seed Extract, Vitamins A, C and E), Carrot Oil.

התרשמות שלי: לשמפו יש ריח נעים מאוד של קמומיל וצבע ענברי יפה. השמפו כמעט ואינו מקציף (כיאה לשמפו ללא תוספת פויות וקקות למיניהן) - לי זה לא הפריע. השתמשתי בשמפו יחד עם המרכך של Giovanni והייתי מאוד מרוצה מהתוצאה. השיער באמת הרגיש ונראה מלא נפח, רך וקליל.

האם אקנה שוב: אחרי שאסיים את הבקבוקון אני אקנה את הבקבוק הגדול ואת המרכך התואם!

Queen Helene, The Original Mint Julep Masque

מסכת ניקוי וטיהור על בסיס מנטה. נועדה ליבוש פצעונים, ניקוי וצמצום נקבוביות.

עלות: $3.83

החברה אינה מבצעת ניסויים בבע"ח (לפי PETA)

מרכיבים:

Water (aqua), kaolin, bentonite, glycerin, zinc oxide, propylene glycol, sulfur, chromium oxide greens (CI #777288), fragrance (parfum), phenoxyethanol, methylparaben.

התרשמות שלי: עפ"י אתר החברה מדובר במסכה מס' 1 בארה"ב. אחרי שקראתי המון ביקורות על המסכה הזאת ברחבי האינטרנט, החלטתי ש - 3 דולר זה סיכון שאני מוכנה לקחת. כשלחצתי על השפופרת יצא ממנה חומר סמיך בצבע פיסטוק עם ריח ממש נעים של מסטיק מנטה.
בזמן המריחה הרגשתי אפקט של קירור (בגלל המנטה) ואפילו עקצוצים. חיכיתי כמו ילדה טובה 15 דק' ושטפתי את המסכה. שמחתי לגלות שהמסכה יורדת מאוד בקלות פשוט ע"י שטיפת הפנים במים פושרים. אחרי השימוש הרגשתי שהמסכה קצת ייבשה לי את הפנים, דבר שהוא מתבקש מכיוון שמדובר על מסכה שמיועדת לעור שמן עם פצעים וקומודונים. בכל אופן, אחרי מריחת קרם לחות לא הייתה שום בעיה. השמתמשתי בה פעמיים ולא נרשם שום אפקט "וואו". ייתכן ועבור בנות עם עור שמן ופצעונים היא תהיה יותר אפקטיבית.

האם אקנה שוב: לא.

Jason Natural, C-Effects, Pure Natural Super-C Toner

מי פנים עם ויטמין C לטיהור ורענון עור הפנים.

עלות: $6.18

החברה אינה מבצעת ניסויים בבע"ח (לפי PETA)

מרכיבים:

Aqua (water), polysorbate-20, glycerin, aloe barbadensis leaf juice*, chamomilla recutita (matricaria) flower extract*, hamamelis virginiana (witch hazel) extract, myrtus communis leaf extract*, ascorbic acid, calcium ascorbate, panthenol, potassium hydroxide, sodium PCA, xanthan gum, alcohol*, benzoic acid, dehydroacetic acid, phenoxyethanol, sodium benzoate, benzyl salicylate, limonene, fragrance (parfum).
*Certified Organic Ingredient

התרשמות שלי: מי פנים בריח תפוזים (או אולי קלמנטינות). שבאים בבקבוק שפריצר. דבר שהוא תמוה בהתחשב בעובדה שיש למרוח את החומר עם צמר גפן ולא להתיז.. נו שוין. אני אוהבת את מי הפנים האלה. הם הראשונים מזה הרבה זמן שלא מייבשים לי את העור. מוצר מצוין להשלמת ניקוי עור הפנים בבוקר ובערב.

האם אקנה שוב: כן.

Physician's Formula, Inc., Powder Palette, Multi-Colored Face Enhancer, 1440 Highlighter

 פודרה מוזאיקה להארות.


 עלות: $13.39

החברה אינה מבצעת ניסויים בבע"ח (עפ"י PETA)

מרכיבים:

Talc, mica, zea mays (corn) starch, pentaerythrityl, tetraisostearate, octyldodecyl stearoyl stearate, zinc stearate, dimethicone, tocopheryl acetate, tetrasodium EDTA, BHT, methylparaben, propylparaben, butylparaben, sorbic acid. May contain: titanium dioxide, iron oxides, ultramarines, carmine, red 7 lake, yellow 6 lake, manganese violet, chromium oxide greens, chromium hydroxide green. 

התרשמות שלי: על PF אני שומעת כל הזמן מבלוגריות ויוטיובריות שונות ולכן מאוד שמחתי לגלות שחלק מהליין ניתן לרכישה ב - iHerb (ד"א, יש שם עוד מגוון חברות עם ליינים של איפור אקולוגי/אורגני). מדובר בפודרה אה-לה מטאוריטים של גרלן (יענו הרבה צבעים). כשמרימים את הפודרה מתחת יש מראה ומברשת לא שימושית בעליל. כשהוצאתי את הפודרה מהקופסא היא עפה על הרצפה ואפילו פירור לא נפל ממנה. 

עכשיו לתכלס. מטאוריטים של גרלן זה לא.. זה גם לא ממש היילייטר, במיוחד לא על העור הבהיר שלי (לבעלות עור כהה זה בהחלט יכול להיות היילייטר מוצלח). מה שכן, זו פודרה עם טקסטורה נעימה שנותנת מן מראה מאוד מרוכך לעור. לדעתי מדובר בתמורה מאוד נאה למחיר.

האם אקנה שוב: כן ואנסה גם פודרות אחרות.


Physician's Formula, Inc., Powder Palette, Multi Colored Blush, Blushing Mocha

 סומק בגוון חום-זהוב.


 עלות: $10.51

מרכיבים:

Talc, ZEA mays (corn) starch, pentaerythrityl tetraisostearate, octyldodecyl stearoyl stearate, zinc stearate, dimethicone, tocopheryl acetate BHT, tetrasodium EDTA, sorbic acid, methylparaben, propylparaben, butylparaben. May contain: mica, titanium dioxide, iron oxides, carmine, ultramarines, manganese violet, ferric ferrocyanide, bismuth oxychloride, chromium oxide greens, chromium hydroxide green, yellow 5 lake, yellow 6 lake, red 6, red 7 lake, red 30 lake, blue 1 lake.

 התרשמות שלי: אלוהים אדירים! איזה דיבוק השתלט עליי כשהחלטתי לקנות את הצבע הזה?!?! מה לי ולחום?!? ועוד לסומק חום?!?! בקיצור ולעניין, הצבע הרבה יותר כתום ממה שנראה בתמונה ולכן לא ממש יכול לשמש כברונזר. לפיגמנט ולטקסטורה אין לי טענות. נמרח מצוין ומטשטש מצוין. אילו רק הייתי קונה אותו בצבע אחר...


האם אקנה שוב: סומק של PF כן. את זה ספציפי, לא. 

Physician's Formula, Inc., Mineral Wear, Mineral Tinted Moisturizer, SPF 15

 TM מינרלי בגוון Ivory - Fair שזה הגוון הכי בהיר. בעל מקדם הגנה של SPF15.


 עלות: $12.43

מרכיבים: 

Active Ingredients: Titanium dioxide 3.8%
Inactive Ingredients: Water*, cyclopentasiloxane, butylene glycol, caprylic/capric triglyceride, triethylhexanoin, cetyl PEG/PPG-10/1 dimethicone, SD alcohol 40, squalane, cyclohexasiloxane, polyglyceryl-4 isostearate, mica, disteardimonium hectorite, PEG-32, aloe barbadensis leaf juice, cucumis sativus (cucumber) fruit extract, alumina, dimethicone, dimethicone/vinyl dimethicone crosspolymer, disodium EDTA, glycerin, malachite extract, panthenol, retinyl palmitate, rhodochrosite extract, ruby powder, sapphire powder, smithsonite extract, stearic acid, tetrahexyldecyl ascorbate, tocopheryl acetate, tourmaline, sodium dehydroacetate, phenoxyethanol, methylparaben, ethylparaben, propylparaben, butylparaben, lavandula angustifolia (lavender) oil.
May contain: Iron oxides, titanium dioxide

התרשמות שלי: כיאה ל - TM הכיסוי הוא קל ועם הרבה מאמץ (והרבה שכבות) אפשר לבנות אותו לבינוני מינוס. הצבע הכי בהיר הוא כהה מדי וורוד מדי בשבילי. הייתי ממליצה על הצבע הזה לבנות שהן NW15-NW25 ב - MAC. מה שעוד קצת הפתיע לרעה, זה שהמוצר דביק וצריך לחכות משהו כמו 5 דק' על מנת שהוא יתקבע. אחרי שהוא מתקבע הוא נראה מאוד טבעי על העור ובהחלט יש תחושה של ליחוח במהלך היום.

האם אקנה שוב: בהחלט הייתי קונה אם הצבע היה מתאים לי, כי לדעתי (למרות הדביקות) מדובר במוצר מאוד מוצלח.

זהו, זו תכולת החבילה השניה. אני אומר שוב שאני מאוד אוהבת את האתר הזה ויכולה לחפור בו שעות (אני זוממת על עוד חבילה) והעובדה שרוב החברות באתר הן חברות שהן Cruelty Free ומייצרות מרכיבים טבעיים ואורגניים רק מוסיפה לרצון שלי לרכוש משם.

תגובה 1:

  1. הי,

    סקרתי עוד קצת את האתר, יש שם דברים ממש חמודים, במחיר של כמה דולרים וקצת אפשר להרגיש "קפיצה קטנה לדרגסטור בחו"ל"

    השבמחק